فرمانده سپاه امام رضا(ع):

نرم افزار قرارگاه آبادانی نرم افزاری مبتنی بر الگوی ایرانی اسلامی است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت:نرم افزار قرارگاه پیشرفت آبادانی، نرم افزاری مبتنی بر الگوی ایرانی اسلامی است.

نرم افزار قرارگاه آبادانی نرم افزاری مبتنی بر الگوی ایرانی اسلامی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: از ٣ سال گذشته در رابطه با طرح جدید پیشرفت و آبادانی شروع به فعالیت کرده ایم.
 
وی تصریح کرد: نرم افزار قرارگاه پیشرفت و آبادانی تولید نرم افزاری است که جغرافیای محدودی را به عنوان نمونه انتخاب می‌کند و مبتنی بر الگوی ایرانی اسلامی اجرا شده و به مسولین ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: اقدامات نظام اسلامی به عنوان مدیریت برنامه‌های زندگی مردم، تحت هدایت نظام مقدس و اصولی اسلامی بوده و یک نظام تعالی بخش است که با مدیریت زندگی عادی مردم در عرصه‌های مختلف نهادینه شده است.

سردار نظری افزود: جغرافیای انتخابی دهستان است که در مرحله اول ٦ دهستان با ضریب محدودیت بالای ٧ و ٨ انتخاب و در ٥ گروه و محور این نرم افزار اجرا می‌شود.
 
وی تصریح کرد: محور‌های زیر ساخت، اشتغال، تعلیم و تربیت، سلامت، و فرهنگی هدف این نرم افزار بوده و هدف اصلی ما بر روی اشتغال بوده که در نهایت به بعد فرهنگی ختم خواهد شد.
 
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: هدف ما ورود به  اشتغال بوده که از روستاها شروع شده و مبتنی بر خانوار که کانون فرهنگی هر منطقه است تمرکز کرده ایم.

سردار نظری در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر حفظ زیر ساخت‌های اصلی و اقلیم سنتی روستا که با عث ایجاد طرح‌های این چنینی می‌شود افزود: ما به زیر ساخت‌های سنتی و قدیمی روستا ورود نمی کنیم و باید در نظر داشت که روستا را نباید به سمت گردشگری و محور خدمات سوق داد.
 
انتهای پیام//ر.س
 

ما به زیر ساخت‌های سنتی و قدیمی روستا ورود نمی کنیم

برچسب ها: سپاه ، سازندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.