مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان از پیگیری و مذاکرات فشرده برای خرید امتیار لیگ یک فوتبال کشور خبر داد.

پاس همدان در انتظار حضور در لیگ یکمحسن جهانشیری مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  با اشاره به اینکه خرید امتیاز لیگ یکی برای تیم پاس همدان در دستور کار مسئولان استان همدان است، گفت: جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده و امیداریم خبر‌های خوبی برای مردم و هواداران پاس همدان به گوش برسد.

وی از پیگری خرید امتیاز تیم شهرداری تبریز برای حضور در لیگ دسته کشور خبر داد و گفت: صحبت‌ها و مکاتباتی مستمری با مسئولان تیم شهرداری تبریز انجام شده است و به پیشرفت قابل قبول در این زمینه دست پیدا کرده ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مسئولان باشگاه شهرداری تبریز تمایلی برای تیمداری در لیگ یک ندارند و با رایزنی‌هایی که با کمک و حمایت مهندس صوفی انجام دادیم نخستین گزینه آن‌ها برای فروش امتیاز این تیم باشگاه پاس همدان است.

جهانشیری افزود: در صورت خرید امتیاز تیم شهردرای تبریز اقدام مهمتر جذب بازیکن،  با حضور یک کادر فنی قوی برای حضور پرقدرت در رقابت‌ها لیگ دسته یک است.

وی با اشاره به انباشت بدهی‌های باشگاه پاس همدان از سال ۸۶ تا کنون گفت: جلسات و پیگری‌های نیز برای پرداخت و تسویه بدهی تیم پاس برگزار شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به فعالیت مدارس فوتبال در استان همدان گفت: فعالیت مدارس فوتبال در استان سازماندهی شده است و با مدارس متخلف و فاقد مجوز برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/ د. ا

حضور تیم پاس همدان در لیگ یک در قطعی نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.