فعال بودن چندین پروژه راهسازی در شرق مازندران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکاء - بهشهر و گلوگاه، از فعال بودن چندین پروژه راهسازی در حوزه راه‌های روستایی در شرق مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مسیح ناصحی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکاء- بهشهر و گلوگاه گفت: با توجه به اینکه فعالیت در حوزه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شرق استان با توجه به برخورداری از ظرفیت‌های فراوان در کشاورزی، صنعت گردشگری، مسئله راه‌های مناسب روستایی به منظور حمل و نقل هرچه سریعتر و آسانتر یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مدیریتی مسئولین استانی و شهرستانی بوده است.

وی افزود: با پیگیری شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات لازم اقدامات و پروژه‌های گسترده‌ای در سطح سه شهرستان در حال انجام بوده و یا به سرانجام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

ناصحی  با شرح فعالیت‌های راهسازی در محور‌های روستایی شهرستان نکا نیز گفت:روستا‌های گرگتج ، رمدانخیل (اتمام مراحل بهسازی و زیرسازی ۶/۵ کیلومتر)، شیرکلا ، پاسند به طول ۲ کیلومتر ، قلعه سر عملیات بهسازی و آسفالت آن به اتمام رسیده و روستای طوسکلا، حلمسر، لایی ، رودبار، پچت برای عملیات راهسازی با پیمانکاران قرارداد انجام و  با پیگیری‌های مستمر تا پایان تمامی تعهدات پیمانکار از سوی اداره راه و شهرسازی اقدام لازم انجام خواهد شد.
انتهای پیام/س
 

پروژه‌های راهسازی روستایی یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مسئولان مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار