اقبال و استقبال بالا برای تردد در جاده‌های مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: اقبال و استقبال عموم کاربران جاده‌ای برای تردد از جاده‌های مازندران بالا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در دیدار با فرماندار بهشهر با بیان اینکه اقبال و استقبال عموم کاربران جاده‌ای برای تردد از سطح محور‌های مرکز مازندران بالا است گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم سرعت قابل توجهی در روند اجرایی پروژه‌های راه و شهرسازی استان داشته باشیم.

نظری ضمن اشاره برمحدودیت‌ها و چالش‌های موجود در روند اجرایی پروژه‌های راهسازی در استان افزود: همت و غیرت به همراه تلاش و کوشش تمامی دست اندرکاران برای اتمام پروژه‌ها ستودنی است.

نظری به همراه مسئول راه‌های روستایی برای پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی بهشهر با فرماندار این شهرستان دیدار کرد که در این دیدار که با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی استان، بخشداران و روسای ادارات شهرستان همراه بود طرح‌های عمرانی و اجرایی در حوزه راه و شهرسازی شهرستان بهشهر و میزان اعتبار طرح‌های در دست اجرا بررسی شد.

بررسی، پیگیری و تسریع در انجام پروژه‌های راه روستایی شهرستان بهشهر و همچنین مناطق پایین دست بخش مرکزی شهرستان بهشهر از جمله موضوعاتی بوده است که در خصوص آن بحث و تبادل نظر و تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.
انتهای پیام/س
 

پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.