بازدید و سرکشی مدیران ستادی از پست استان لرستان

چند تن از مدیران ستادی شرکت ملی پست در سفر به لرستان از اداره کل و اداره پست شهرستان پلدختر بازدید کردند.

بازدید مدیران ستادی از پست استان لرستانبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد جان بزرگی دبیر هیات مدیره و مدیر کل دفتر مدیر عامل و امور استان‌ها، علی اکبر هادوی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و محمدسلگی مدیر کل تامین، نگهداری و پشتیبانی از اداره کل پست استان لرستان بازدید و در جریان بازسازی اداره پست پلدختر قرار گرفتند.

در جلسه شورای اداری پست استان احمد جان بزرگی با اشاره حادثه سیل اخیر در سطح استان از صبر و تلاش کارکنان پست استان در جهت حفظ و نگهداری از مرسولات و امانات مردم سپاسگذاری کرد.

دبیر هیات مدیره دغدغه مدیران ارشد شرکت را در سطح کلان، رفع مشکلات و رفاه همکاران دانست و گفت: همه کارکنان در سطح شبکه باید در زمینه توسعه کسب و کار ایفای نقش کنند.

وی همچنین بر اهمیت بحث آموزش کارکنان تاکید کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود و برگزاری جلسات بصورت ویدئو کنفرانس می‌توانیم نسبت به ارتقا سطح دانش کارکنان گام‌های موثری برداریم.

علی اکبر هادوی نیز انتظارات مورد نیاز کارکنان از مجموعه را منوط به آگاهی و اطلاع از مسائل و مشکلات موجود دانست و گفت: در غیر اینصورت خواسته‌ها و نیاز مجموعه تحقق نخواهد یافت و زمانی می‌توان به آینده شرکت امید داشت که برای هر کاری برنامه‌ای مدون داشته باشیم.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد رعایت اصل مشتری مداری را یک موضوع حائز اهمیت در جهت ماندگاری پست در فضای رقابتی موجود دانست و خاطر نشان کرد: زمانی می‌توان انتظار مراجعه مجدد مشتری جهت استفاده از خدمات پستی را داشت که سرویس‌ها و خدمات متناسب با نیاز مشتریان باشد.

در ادامه محمد سلگی با اشاره به اینکه در زمینه ورزش موضوعات جدیدی در سطح شرکت درحال بررسی و انجام است افزود: بواسطه برنامه ریزی‌های انجام شده و باهمت و تلاش مجموعه همکاران جایگاه شرکت در مجموعه وزارت در زمینه ورزش از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

بازدید مدیران ستادی از پست استان لرستان

بازدید مدیران ستادی از پست استان لرستان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار