با بازگشت مسافران جاده چالوس وهراز بعدازظهر فردا یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران همزمان با بازگشت مسافران از یکطرفه آمدوشد انواع وسایل نقلیه از بعدازظهر فردا در جاده‌های چالوس و هراز خبرداد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر فردا شنبه ۸ تیرماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۹ تیرماه ازکرج به مرزن آباد ممنوع است.
 
وی افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲ بامداد روزیکشنبه ۹ تیرماه از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.
 
سرهنگ قدمی گفت: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال جاده‌های هراز و کندوان اعمال خواهد شد.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمدوشد همه وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر فردا شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز یک شنبه ۹ تیرماه از رودهن به آمل ممنوع است.
 
وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر فردا شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز یک شنبه ۹ تیرماه از آب اسک به رودهن یکطرفه است.
 
وی گفت: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه محدودیت یکطرفه شدن محور هراز، از پلیس راه لاریجان به سمت رود هن اعمال خواهد شد.
 
سرهنگ قدمی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده تهران، سوادکوه، قائمشهر و بالعکس نیز خبر داد و افزود: آمدوشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از مسیر شمال به جنوب جاده قائمشهر، سوادکوه و تهران از ساعت ۸ شب تا ساعت ۲۴ فردا شنبه ۸ تیرماه ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.
 
وی با اشاره به ممنوع بودن رفت وآمد همه تریلر‌ها از جاده هراز گفت: آمدوشد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۲ روز یک شنبه ۹ تیرماه از این محور ممنوع است.

انتهای پیام/آ
 


محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار