خسارت ۶۵۰ ميليارد ریالی سیل به زیرساخت‌های بهداشت و درمان لرستان

مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت کاهش خطر و بلایا گفت: سیل اخیر ۶۵۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های بهداشت و درمان لرستان وارد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  محمداسماعیل مطلق در نشست بررسی وضعیت مناطق سیل‌زده لرستان گفت: در جریان سیل ویرانگر فروردین ماه امسال ۶۵۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های بهداشت و درمان در استان لرستان وارد شده است.

وی عنوان کرد: استان لرستان در کنار استان‌های گلستان و خوزستان بیشترین خسارات را در جریان سیل اخیر متحمل شد.

مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت کاهش خطر و بلایا ادامه داد: این میزان خسارت بدون محاسبه اعتبارات جاری، دارو و غذاست.

مطلق با اشاره به تقدیر بازرسان سازمان بهداشت جهانی از زحمات حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مراقبت‌های بموقع در مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: استمرار واکسیناسیون در بین سیل‌زدگان، بررسی چالش‌های موجود، دانش قبلی در مورد خطر، پیش‌بینی مناسب، انتقال بموقع پیام هشدار و عکس‌العمل مناسب باید در دستور کار قرار داشته باشد.

مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت کاهش خطر و بلایا گفت: تهیه نقشه خطر و سیستم هشدار زودهنگام در پیشگیری از خسارات وارده بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/د

سیل ۶۵۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های بهداشت و درمان لرستان وارد کرد

برچسب ها: سیل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار