کشف و ضبط بیش از ۹ تن مواد مخدر در نایین

رییس دادگستری شهرستان نایین گفت: در طول سال گذشته تاکنون بیش از ۹ تن انواع مخدر در این شهرستان کشف و ۶۳۰ نفر دستگیر شدند.

کشف و ضبط بیش از ۹ تن مواد مخدر در نایینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، احمد قاسمی گفت: ورودی پرونده‌های دادگستری شهرستان در طول سال گذشته بیش از ۱۵ هزار فقره پرونده ثبت شده که از این تعداد بیش از ۱۰ هزار دردادسرا و مابقی در دادگاه ثبت شده است.
وی با اشاره به اینکه اکثر جرائم در این شهرستان، مربوط به مواد مخدر است بیان نمود:بعد از جرائم رانندگی و تصادفات اکثر جرائم مربوط به مواد مخدر است و باوجود ایستگاه بازرسی شهید شرافت در طول سال گذشته بیش از ۹ تن انواع مواد مخدر در حوزه قضایی شهرستان نایین کشف و ضبط گردید که در این رابطه بیش از ۶۳۰ نفر دستگیر شدند.

این مقام قضائی در شهرستان، ورود اتباع خارجی غیر مجاز به این شهرستان را از معضلات مهم دانست و افزود: در سال گذشته ۲۸۰۰ نفر اتباع خارجی غیر مجاز در این شهرستان دستگیر شدند که ۳۰۰ نفر از افرادی که ورود این اتباع به شهرستان نقش داشتند در این رابطه دستگیر شدند.

وی گفت: شورای حل اختلاف شهرستان، در طول سال گذشته ۱۶۷۶ فقره پرونده را رسیدگی نمود که از این تعداد ۲۵ درصد منتهی به سازش شده است.

قاسمیان در پایان با اشاره به حضور ۳۰۰ مراجعه کننده در روز به این دادگستری بیان نمود: هدف ما در این نهاد جمهوری اسلامی ایران جلب رضایت مردم و برخورد با کسانی است که موجب نارضایتی مردم شده اند است.

انتهای پیام/ف

تاکنون بیش از ۹ تن انواع مخدر در نایین کشف شده است

برچسب ها: مواد مخدر ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.