رییس کل دادگستری خوزستان:

خودرو دارای سرنشین بی حجاب به پارکینگ می‌رود/ بدهکاران مالی و مهریه را جزو مجرمان نمی‌دانیم

رییس کل دادگستری استان خوزستان با اشاره به برخورد شدید با مفاسد اخلاقی گفت: اگر در هر خودرویی سرنشین بی حجاب مشاهده شود ماشین مورد نظر متوقف و به پارکینگ هدایت می‌شود.

خودرو دارای سرنشین بی حجاب به پارکینگ می‌رودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، عباس حسینی پویا رییس کل دادگستری استان خوزستان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز به مناسبت هفته قوه قضاییه بیان کرد: در صورت مشاهده افراد بی حجاب در خودرو‌ها ابتدا تذکر لسانی داده می‌شود اگر توجهی نشد دستور داده شده ماشین مورد نظر متوقف و به پارکینگ هدایت شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در استان خوزستان حدود ۱۱ هزار زندانی وجود دارد بیان کرد: زندان تنها جای سارقان، قاچاقچیان و افراد شرور است تا جامعه از شر آن‌ها در امان باشد لذا ما بدهکاران مالی، مهریه و… را جزو مجرمان نمی‌دانیم چرا که آن‌ها کسانی بوده اند که روزی آبرویی داشته اند و اکنون به خاطر مشکل مالی در زندان هستند.

رییس کل دادگستری استان خوزستان ادامه داد: در سیل اخیر نیز برخی سو استفاده کردند و ارزاق عمومی مانند شکر که می‌بایست به نرخ دولتی توزیع شود را به نرخ آزاد وارد بازار کردند که شبکه آن‌ها شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند و تحقیقات بیشتر نیز در این زمینه ادامه دارد.

هفت هزار زندانی قرآن حفظ کردند

وی افزود: در زندان‌های ما کار‌های فرهنگی و آموزشی نیز صورت می‌گیرد به طوری که پارسال هفت هزار زندانی، حافظ کل یا چندین جزء از قرآن شدند.

حسینی پویا گفت: نکته مهم دیگر این است که از نظر ما خانواده زندانیان با خود زندانیان فرق دارند و زن و بچه آنان گناهی نکرده اند لذا تاکنون هزار خانواده زندانی را زیرپوشش قرار داده ایم وهم اکنون مستمری دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ف

برخورد شدید با مفاسد اخلاقی

برچسب ها: استانداری ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.