وزیر راه و شهرسازی:

ناوگان جاده‌ای حامل کالاهای اساسی از بنادر، ۲ حلقه لاستیک دریافت می‌کنند

اسلامی گفت: ناوگان حمل‌ونقل همگانی بار برون‌شهری کشور، به ازای هر ۲۰ هزار کیلومتر پیمایش دو حلقه لاستیک دریافت می کنند.

ناوگان جاده‌ای حامل کالاهای اساسی از بنادر، ۲ حلقه لاستیک دریافت می‌کنندبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ محمد اسلامی در سومین روز از سفر خود به استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: ناوگان حمل‌ونقل همگانی بار برون‌شهری به دلیل ایفای نقش ممتاز در افزایش سرعت تخلیه و حمل کالا‌های اساسی از بنادر کشور، از هفته آینده با مراجعه به ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها، می‌توانند به ازای هر ۲۰ هزار کیلومتر پیمایش دو حلقه لاستیک دریافت کنند.

وی افزود: این اقدام وزارت راه و شهرسازی به دلیل حمایت و پشتیبانی از ناوگان خدوم و زحمتکش حمل‌ونقل جاده‌ای کشور است.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پروژه احداث باند دوم محور سنگان-تربت حیدریه نیز گفت: با فعال شدن معادن سنگان بار حجیمی بر روی این جاده گسیل می‌شود. اما به رغم اینکه احداث باند دوم برای جاده مذکور یک پروژه استانی و فاقد ردیف اعتباری بود با پیگیری‌های انجام گرفته از ردیف اعتباری نیز برخوردار شد.

اسلامی افزود: هم اکنون فراخوان جذب پیمانکار برای این پروژه منتشر شده تا یک پیمانکار واجد شرایط برای اجرای این پروژه انتخاب شود.


بیشتر بخوانید: اعمال معافیت‌های ویژه برای سرمایه گذاران در بندر چابهار


وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم باید در نظر داشته باشند که سرعت مطمئنه برای تردد در جاده فعلی ۹۵ کیلومتر است و برای حفظ سلامت جانی خود و خانوداه از قوانین پیروی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار