سرنگونی پهپاد آمریکایی قدرت جمهوری اسلامی را به کشور‌های جهان نشان داد

امام جمعه ایلام گفت: سرنگونی پهپاد آمریکایی قدرت جمهوری اسلامی را به کشور‌های جهان نشان داد

سرنگونی پهپاد آمریکایی قدرت جمهوری اسلامی را به کشور‌های جهان نشان داد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛حجت الاسلام الله‌ نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام گفت: سرنگونی پهپاد آمریکایی در ایران بار دیگر قدرت جمهوری اسلامی را به دیگر کشور‌های جهان نشان داد و این موضوع برای مسلمانان مایه عزت و برای استکبار سبب ذلت شد، استکبار باید بداند نتیجه مقابله با ایران شکست است.

وی افزود : امیدواریم روزی برسد که اقتصاد مقاومتی مانند بعد نظامی و موشکی جمهوری اسلامی سبب رعب دشمن شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: ایران با عزت، حکمت و مصلحت عملکرد انقلابی خود را در جهان به نمایش گذاشت، و این امر مهم نشان از تبعیت از ولایت فقیه است.

وی در ادامه با تبریک هفته قوه قضاییه گفت : در دیدار اخیر مسوولان قضایی با رهبر انقلاب، ایشان بر مبارزه با فساد در درون قوه قضاییه تاکید کرد و فرمودند، وجود یک عنصر ناباب در قوه قضاییه عملکرد قضات و کارکنان را در سراسر کشور مخدوش خواهد کرد و تاثیرات مخربی بر جا خواهد گذاشت.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: استان میزبان شهدای گمنامی است که برای دفاع از ملت و آرمان‌های نظام جان خود را نثار کرده‌اند، لذا ما باید قدردان جانفشانی این عزیزان باشیم و بهترین تکریم، تشییع بی‌نظیر آنان است.

وی افزود: اگر فردی بخواهد به معرفت الهی برسد و بنده خداوند باشد، باید در دلش حاکمیت وجود داشته و نگاه خود را از نامحرم بپوشاند، زیرا کنترل نگاه ارزش دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان ایلام بیان داشت: در شرایط کنونی که دشمن بنیان خانواده را هدف قرار داده و بانوان ایرانی را بر بی‌حجابی تشویق می‌کند، اقدامات دستگاه امنیتی از جمله نیروی انتظامی در راستای مقابله با کشف حجاب در کشور قابل تحسین است.

انتهای پیام/غ

نتیجه مقابله با جمهوری اسلامی ایران شکست است

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.