تکمیل زیرساخت‌های گردشگری برای حضور مسافران در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تکمیل و آماده‌سازی پارک اسکان و آبشار یاسوج از فراهم شدن زیرساخت‌های گردشگری برای حضور مسافران در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،محمود باقری  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آماده سازی پارک اسکان و آبشار یاسوج،گفت: تلاش کردیم که زیرساخت‌های گردشگری در راستای رشد و توسعه گردشگری استان فراهم شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ پارک اسکان یاسوج تجهیز در حوزه زیرساختی با ۱۰۰ آلاچیق و سکو در اختیار گردشگران قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که همه ساله مسافرانی در فصل تابستان به این استان به خصوص شهر یاسوج سفر می‌کنند گفت:‌به کارگیری امکانات برای رفاه حال گردشگران ضروری است.

باقری ایجاد انگیزه در بخش خصوصی را از ضروریات توسعه زیرساخت‌های گردشگری دانست و با اشاره به ضرورت نگاه تخصصی به اسکان مسافرین، گفت: در همین راستا ظرفیت‌هایی در استان شکل گرفته است.

وی ایجاد پارک اسکان، هتل‌ها، اقامت گاه های بوم گردی را از جمله ظرفیت‌های تکمیل شده و یا در حال ساخت حوزه اسکان و اقامت گردشگر دانست.

انتهای پیام/پ

زیرساخت‌های گردشگری برای حضور مسافران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.