مالک پیشین درصدد بازگشت به ملوان

مالک پیشین ملوان که از مالکیت این تیم انصراف داده بود، دوباره برای بازگشت به این تیم پیش قدم شده و حتی از مذاکره با دراگان اسکوچیچ برای هدایت ملوان در فصل آینده خبر داده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مالک پیشین باشگاه فوتبال ملوان بندرانزلی در آستانه پذیرش دوباره این سمت قرار دارد. محمد رضا رفیع نیا گفته حاضر است دوباره برای مالکیت این باشگاه پرطرفدار پیش قدم شود. وی وعده داده در صورتی که با درخواستش مبنی بر مالکیت این باشگاه موافقت شود حاضر است تمام بدهی‌های ملوان را بپردازد. رفیع نیا حتی از مذاکره با دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق این تیم برای فصل آینده هم خبر داده و گفته در این مذاکرات به نتایج مثبتی هم رسیده است.

رفیع نیا پیش از این و در فصل ۹۷-۹۶، ۷۰ درصد از سهام ملوان را خریداری کرد، اما مالکیت او در این تیم طولانی نبود و پیش از به پایان رسیدن مسابقات این فصل با ارسال نامه‌ای به اداره وزارت ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی، انصراف خود را از تیمداری اعلام و مالکیت ملوان را واگذار کرد. پس از استعفای رفیع نیا مشکلات مالی این باشگاه پرطرفدار سر به فلک کشید و با شکایتی بازیکن مقدونیه‌ای این تیم به خاطر پرداخت شدن مطالباتش، ملوان از نقل و انتقالات و جذب بازیکن محروم شد و فصل اخیر را با ۶_ امتیاز آغاز کرد.

تاکنون هیات فوتبال شهرستان بندرانزلی پاسخی به نامه‌های رفیع نیا نداده است، اما هیچ بعید نیست طی روز‌های آینده این انتقال انجام شود و ملوان بار دیگر به بخش خصوصی واگذار شود.


بیشتر بخوانید:

خطر کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین تر، بیخ گوش باشگاه پرطرفدار

آقای گل لیگ آزادگان، چهارمین خرید پیکان

آغاز تمرینات ملوان با حسنی مقدم/ خبری از کادرفنی فصل گذشته نیست


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه ملوان بندرانزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار