آغاز تمرینات ملوان با حسنی مقدم/ خبری از کادرفنی فصل گذشته نیست

تمرینات تیم فوتبال ملوان از فردا زیر نظر مهدی حسنی مقدم برگزار خواهد شد و فعلا تکلیف نیمکت سرمربیگری ملوان برای فصل آینده روشن نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرینات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از روز شنبه هشتم تیرماه در ورزشگاه نیروی دریایی آغاز خواهد شد. این در حالی است که وضعیت کادرفنی این تیم برای فصل آینده مبهم است و با وجود گذشت بیش از یک ماه از پایان مسابقات لیگ یک، هنوز تکلیف نیمکت سرمربیگری این تیم برای فصل آینده روشن نشده است.

در فصل گذشته، محمد احمدزاده هدایت ملوانان را بر عهده داشت و مازیار زارع به عنوان دستیار او در این تیم فعالیت می کرد. پس از خداحافظی پژمان نوری از دنیای بازیگری، مراسمی برای تجلیل از زحمات نوری برای ملوانان برگزار شد و احمدزاده در آن مراسم، نوری را به کادرفنی خود اضافه کرد. اما با اتمام بازی های لیگ یک که با قرار گرفتن ملوان در رده یازدهم همراه بود، بلاتکلیفی های این باشگاه پرطرفدار بیشتر شد و احمدزاده اعلام کرد که پس از پایان بازی های لیگ یک، کسی با او تماسی نگرفته و معلوم نیست که در فصل بعد نیز سرمربی این تیم باشد یا خیر.

هر چند به نظر می رسید احمدزاده با عملکردی که در این تیم داشته برای فصل بعد نیز سرمربی این تیم باقی بماند اما گفته شده که قرار است تمرینات ملوان پیش از آغاز فصل جدید زیر نظر مهدی حسنی مقدم، پیشکسوت این تیم برگزار شود و فعلا خبری از کادرفنی فصل گذشته یعنی احمدزاده و دستیارانش نیست.

باید دید که در روزهای آینده شرایط چگونه پیش خواهد رفت. آیا حضور احمدزاده در ملوان تداوم خواهد داشت یا حسنی مقدم جایگزین او خواهد شد. بدون شک با مشکلاتی که ملوان دارد، هر مربی که فصل آینده سکان هدایت این تیم را در دست بگیرد، عهده دار و ظیفه سنگینی شده و باید تاب و توان مواجهه با کم و کاستی های این باشگاه را داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

آقای گل در تور تیم‌های لیگ برتری
تیم‌های لیگ دسته اول جریمه شدند
خطر کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین تر، بیخ گوش باشگاه پرطرفدار


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه ملوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار