برگزاری نخستین جشنواره بازیگری در بندرانزلی

در نخستین جشنواره بازیگری بندرانزلی۳۰ فیلم سه دقیقه‌ای اکران شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهاد رحمان زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرانزلی گفت: نخستین جشنواره بازیگری با اکران ۳۰ اثر نمایشی ۳ دقیقه‌ای از هنرجویان کودک، نوجوان و بزرگسال آموزشگاه آزاد هنر‌های تجسمی فریاد در سالن اداره فرهنگ و اشاد اسلامی بندرانزلی برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره با هدف حمایت از هنرجویان و علاقمندان به بازیگری در فضای رقابتی و ایجاد فرصت حضور و بروز استعداد و همچنین آشنایی با هنر بازیگری در جلوی دوربین با عنوان سه دقیقه در قاب برای نخستین بار برگزار شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرانزلی، با بیان اینکه رویکرد اصلی این جشنواره، برجسته‌سازی نقش آموزش صحیح علمی در تکنیک‌ها و متد و اصول بازیگری روز است، گفت: در داوری آثار تهیه شده از سوی هنرجویان، نوع فیلمبرداری، کیفیت دوربین، تدوین، نویسندگی و کارگردانی مورد توجه نبوده و تنها آن لحظه بازی اهمیت دارد چرا که برگزاری این جشنواره برای هنرجویان و حتی خود آموزشگاه یک آزمون و خطا است که در مقیاس کوچک خود را به چالش کشیده تا در صحنه‌های بزرگ‌تر اشتباهات را به حداقل برساند.

فرهاد رحمان زاده افزود: جشنواره بازیگری در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسالان برگزار شده است و و داوری آثار رسیده به جشنواره در بخش کودک برعهده زهره زمانی و علی اصغر کهن قنبریان و فرزام امیر صالحی بود.

وی تصریح کرد: در پایان این جشنواره، هانیه علی محمدی، کیارش عبدالشهری و آیلین پیر آقاجانی برترین‌های بخش کودک انتخاب شدند و آسیه عسگرپور، مبینا نگهبان وطن و مبین غفوری برترین‌های نخستین جشنواره بازیگری از سوی هیأت داوران معرفی شدند.

 

انتهای پیام/م.ع

جشنواره‌ای برای نمایش ۳۰ فیلم سه دقیقه‌ای در بندر انزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.