آمادگی ۲۹ پایگاه امدادی در طرح تابستانه امداد و نجات کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، از آغاز طرح امداد و نجات تابستانه با آمادگی ۲۹ پایگاه ثابت و موقت توسط این جمعیت در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان در ۲۵ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات بین شهری، ۲ پایگاه امداد و نجات کوهستان، یک پایگاه امداد هوایی و تیم آنست از اولین روز تابستان تا ۵ مهرماه جاری در جاده‌های پرتردد و مبادی ورودی شهر‌ها آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

وی بیان کرد: در طرح تابستانه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان ۵۰۰ نجاتگر با ۴۰ خودروی آمبولانس و نجات در نقاط حادثه خیز استان کرمان برای رفاه حال هموطنان در حال آماده باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث به منظور دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند با شماره تلفن ۱۱۲ تماس برقرار کنند.

به منظور اجرای سریع عملیات امداد و نجات در حوادث جاده‌ای و سایر حوادث احتمالی طرح تابستانه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان تا ۵ مهر ماه آماده خدمت رسانی هستند.
انتهای پیام/ی

اجرای سریع عملیات امداد و نجات در حوادث جاده‌ای کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار