واکنش رئیس سابق سیا به اظهارات ترامپ در خصوص پذیرش کمک‌های خارجی در انتخابات

رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به اظهارت دونالد ترامپ درباره پذیرش کمک‌های خارجی در انتخابات ریاست‌جمهوری واکنش نشان داد.

واکنش رئیس سابق سیا به اظهارت ترامپ در خصوص پذیرش کمک‌های خارجی در انتخاباتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، ژنرال «مایکل هایدن» رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا [سیا] ضمن انتقاد از اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، از پذیرش کمک‌های خارجی در انتخابات سال آینده این کشور انتقاد کرد.

هایدن که رئیس سازمان سیا در دوره ریاست جمهوری جرج دبیلیو بوش و باراک اوباما—روسای جمهور پیشین آمریکا-- بوده است، در مصاحبه با سی ان ان گفت: نظرات ترامپ درباره پذیرش کمک‌های مخالفان خارجی «فاجعه» بود و مانع از آن می‌شود که ماموران اطلاعاتی به اندازه کافی در کار خود موفق باشند.

رئیس جمهور آمریکا پیش از این در مصاحبه با شبکه‌ای بی س نیوز خواستار هماهنگی اف بی آی با برخی قدرت‌های خارجی شده بود. او گفته بود «گوش دادن به اطلاعاتی که قدرت‌های خارجی می‌دهند اشتباه نیست. آن‌ها اطلاعات دارند و در صورتیکه اشتباه باشد اف بی آی آن را بررسی می‌کند».

یادآور می‌شود ترامپ در دیداری که با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در حاشیه نشست گروه بیست داشت به خنده از پوتین خواست تا در انتخابات کشورش دخالت نکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار