افزایش ۴ برابری تعداد کانون‌های ورزشی دانش آموزان مراغه

مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: تعداد کانون‌های ورزشی دانش آموزان شهرستان در تابستان امسال برای پر کردن اوقات فراغت آن‌ها از ۲ به ۴ واحد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اسلامی مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: پروژه‌های سرویس مدارس و طرح پوشاک دانش آموزی براساس بخشنامه‌ای از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان ماموریت به سازمان دانش آموزی سپرده شده است.

وی ادامه داد: در طرح پوشاک مدارس، اهدافی، چون توسعه فرهنگ پوشش اسلامی ایرانی، ارتقای کیفیت لباس فرم دانش‌آموزی، نظارت بر امور اجرایی و مدیریت لباس فرم دانش‌آموزی و حمایت از کالای ایرانی در ایجاد رونق اقتصادی و تربیت اقتصادی دانش‌آموزان در پروژه لباس فرم دانش آموزی و رضایت مندی اولیا دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: در راستای ساماندهی سرویس مدارس در سال تحصیلی آتی نیز شیوه نامه نظارت بر سرویس مدارس براساس بخشنامه‌های وزارت آموزش و پرورش اجرایی می‌شود.

وی گفت: در این راستا، علاوه بر نظارت بر عملکرد پیمانکاران و رانندگان خودرو‌های حمل و نقل دانش‌آموزی و انجام فعالیت‌های فرهنگی تربیتی، نظارت بر امور اجرایی و مدیریت سرویس مدارس نیز به سازمان دانش‌آموزی واگذار شده است.

اسلامی با اشاره به ساماندهی بوفه‌های مدارس افزود: از سال تحصیلی ۹۸-۹۹ فعالیت بوفه‌های مدارس بدون دریافت مجوز از این اداره امکان پذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: توزیع مواد غذایی سالم و پرهیز از غذا‌های آماده و مضر از رویکرد‌های آموزش و پرورش برای سالم سازی بوفه مدارس است.

هم اکنون بیش از ۴۷ هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در ۵۵۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.

 

انتهای پیام/ش

تعداد کانون‌های ورزشی دانش آموزان مراغه ۴ برابرافزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.