ثبت نام دانش آموزان کردستانی در ۲۴۵ پایگاه اوقات فراغت آغاز شد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از آغاز ثبت نام دانش آموزان استان در ۲۴۵ پایگاه تابستانی اوقات فراغت خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۹۰ هزار دانش آموز از برنامه‌های اوقات فراغت بهره مند شوند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت الله نریمانی گفت: دانش آموزان تا ۱۵ تیر فرصت دارند با مراجعه به مدارس و پایگاه ها برای ثبت نام در برنامه های تابستانی آموزش وپرورش اقدام کنند.

وی افزود: پایگاه های دایر شده برای فعالیت های تابستانی در استان، شامل ۶۲ مجتمع و کانون ورزشی، ۳۰ کانون فرهنگی و تربیتی، ۳۰ پایگاه مدیریت دانش آموزی، ۱۲ پایگاه ویژه دانش آموزان استثنایی و ۱۱۱ مدرسه است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه مهارت آموزی محور اصلی برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان امسال است، افزود: کلاس‌های تابستانی در رشته‌های ورزشی، فرهنگی و هنری، فعالیت‌های قرآنی، اردویی و آموزشی دایر می‌شود.

وی یادآور شد: فعالیت های تابستانی دانش آموزان استان از ۱۵ تیر ماه آغاز می‌شود و فعالیت کلاس‌های دایر شده در مدارس تا ۱۵ شهریور و مجتمع‌ها و کانون ها تا پایان تابستان ادامه دارد.

نریمانی برنامه ریزی و هدایت اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان را راهبردی برای اعتلای فرهنگ کار و تلاش جهادی، مهارت آفرینی، ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی و تقویت مهارت های اجتماعی دانش آموزان اعلام کرد.

انتهای پیام/م

آغاز فعالیت های تابستانی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ تیر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.