حضور مهاجم پرسپولیس در زولته منتفی نشده است

مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس همچنان مصر است تا لژیونر شود و همچنان حضور این بازیکن در زولته منتفی نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی مهدی طارمی از تیم فوتبال پرسپولیس تهران و حضور در الغرافه قطر، فرصت به علی علیپور، مهاجم جوان سرخپوشان رسید تا خود را به ترکیب اصلی تیمش برساند و آقای گل لیگ برتر در لیگ هفدهم شود.

او در لیگ هجدهم نیز تا مرز آقای گلی پیش رفت، اما در اواخر فصل رقابت را به کی روش استنلی و لوسیانو پریرا باخت تا نتواند در آقای گلی لیگ برتر دبل کند، اما درخشش او در ایران و آسیا سبب شد تا پیشنهاداتی از لیگ‌های اسپانیا، بلژیک و یونان به او شود.

 چندی پیش باشگاه بلژیکی زولته وارخم به علی علیپور، آقای گل تیم پرسپولیس تهران پیشنهاد داد و احتمال می‌رود این بازیکن با مذاکراتی بیشتر با مسئولان این باشگاه بلژیکی راهی این کشور شود. مبلغ رضایت نامه‌ای که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده ۷۰۰ هزار دلار است و درحالیکه برخی رسانه‌ها اعلام کردند حضور این بازیکن در تیم بلژیکی منتفی شده، اما زولته تا فردا (دوشنبه) فرصت دارد تا این مبلغ را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز و علی علیپور را جذب کند.

همچنین شنیده می‌شود قرار است وارخم ۵۰۰ هزار دلار نیز به مهاجم پرسپولیس دهد. این تیم فصل گذشته در لیگ بلژیک دارای چهارمین خط حمله برتر مسابقات بود.

البته با این حال مدیران تیم پرسپولیس در صدد هستند تا مهاجم جوان مازندرانی خود را حفظ کنند و اگر موفق به انجام این کار نشوند، تلاش می‌کنند تا با پول رضایت نامه او مهاجمان با کیفیتی به خدمت بگیرند که گفته می‌شود گزینه اصلی شان مهاجم خارجی است.


بیشتر بخوانید:

کالدرون با پرسپولیس به توافق رسید؟

خاطره سرمربی احتمالی پرسپولیس از فینال جنجالی جام جهانی

سرمربی اخراجی در پرسپولیس/ کالدرون به تهران می‌آید


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار