پرسپولیسی‌ها پیشنهادی به استکوس و کی روش نداده اند

مدیران تیم فوتبال پرسپولیس تهران، اقدامی برای جذب مهاجم تراکتورسازی و سپاهان انجام نداده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های لیگ برتری برای حضور پرقدرت در فصل جدید فوتبال ایران در صدد جذب بازیکنان موردنظرشان در فصل نقل و انتقالات هستند و استقلال، تراکتور، سپاهان و ... بازیکنان جدیدی را جذب کردند و در صدد هستند تا فوتبالیست‌های بیشتری را به خدمت بگیرند، اما پرسپولیس که تا چندی پیش، در صدد انتخاب مربی جدید بود، تاکنون فقط فرشاد احمدزاده را با قراردادی ۳ ساله جذب کرده و موفق به توافق رسمی با بازیکن دیگری نشده است.

با خروج احتمالی علی علیپور و حضور در فوتبال بلژیک و همچنین جدایی ماریو بودیمیر، پرسپولیس بدون مهاجم نوک می‌شود و تنها مهدی شریفی را در اختیار خواهد داشت و مدیران پرسپولیس در صدد هستند تا ۱ - ۲ مهاجم خارجی به خدمت بگیرند تا در این پست مشکلی نداشته باشند.

در روز‌های گذشته شایعه شده بود که پرسپولیسی‌ها به آنتونی استوکس و استنلی کی روش پیشنهاد دادند تا در پرسپولیس حضور یابند که البته تکذیب شد و مدیران این تیم اقدامی برای جذب مهاجم تراکتورسازی و سپاهان انجام نداده اند.

به احتمال زیاد و با حضور کالدرون در پرسپولیس،یکی،۲ مهاجم خارجی به این تیم می‌آیند و لباس سرخپوشان را برتن خواهند کرد.  

همچنین ساعتی پیش، مهدی شیری و شایان مصلح مدافعان پرسپولیس به همراه امید عالیشاه برای جلسه با ایرج عرب وارد باشگاه پرسپولیس شدند تا تکلیف مطالبات مالی شان را مشخص کنند.

پرسپولیسی‌ها در چند روز گذشته با کریم باقری تمرینات را دنبال می‌کردند و پس از عقد قرارداد با کالدرون، به احتمال زیاد از ۲ روز دیگر زیر نظر مربی آرژانتینی تمرینات را پی گیری خواهند کرد.  


بیشتر بخوانید

کالدرون با پرسپولیس به توافق رسید؟

خاطره سرمربی احتمالی پرسپولیس از فینال جنجالی جام جهانی

سرمربی اخراجی در پرسپولیس/ کالدرون به تهران می‌آید


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار