ارائه خدمات آموزش و آگاه سازی به مددجویان رامسری

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر گفت:۳۱ نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد از خدمات آموزش و آگاه سازی در سرفصل‌ها و جشنواره قرانی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،پرویز سرایی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر با اشاره به ارایه خدمات آموزش و آگاه سازی به ۳۱ مددجوی رامسری گفت: این نهاد خدمات فرهنگی را باهدف آگاه سازی وایجاد خودباوری در بخش‌های مختلف به مددجویان ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اعزام مددجویان به اردو‌های زیارتی افزود: در سه ماهه اول امسال ۱۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان به این اردو‌ها اعزام شدند.

رئیس کمیته امداد رامسرگفت: مددجویان در قالب طرح شوق زیارت و به همت خیران و نیکوکاران، به مشهد مقدس و قم اعزام شدند.

وی افزود: تقویت و افزایش سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری مددجویان از اهداف این طرح است.

وی با اشاره به ارائه خدمات به مددجویان ساکن در مناطق محروم گفت: چهار دستگاه لوازم خانگی شامل یخچال و آبگرمکن تهیه و بین مددجویان تحت حمایت در این مناطق توزیع شد.

وی افزود: باتوجه به نیازسنجی‌های انجام شده از وضعیت زندگی خانوار‌های تحت حمایت ساکن در مناطق محروم اشکورات و جنت رودبار، نیاز‌های این خانوار‌ها شناسایی و توسط این نهاد لوازم ضروری زندگی تهیه و توزیع می‌شود.

سرایی گفت: رامسر ۴ هزار و ۷۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد دارد که از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/س
 

ارائه خدمات آموزش و آگاه سازی به ۳۱ مددجویلن رامسری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.