بهره برداری از حدود ۳۵۰ طرح محرومیت زدایی در خراسان رضوی

۳۴۹ طرح محرومیت زدایی با هزینه بیش از ۱۰۵ میلیارد ریال توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در مناطق کم برخوردار خراسان رضوی به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،احمد واحدی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در خراسان رضوی امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های محرومیت زدایی دهستان کرات گفت: این قرارگاه، در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و با توجه به شاخص‌های محرومیت زدایی در ۶ دهستان خراسان رضوی اقدام به رفع مشکلات این مناطق کرده است.

وی افزود: این قرارگاه هم اکنون در ۵ محور اشتغال، تعلیم و تربیت، سلامت، فرهنگی و اجتماعی در روستا‌های مرزی شهرستان‌های کلات، سرخس، صالح آباد، خواف، زاوه و تایباد خدمات ارائه می‌کند و در ۸۶ روستا بیش از ۸۰ هزار نفر را زیرپوشش دارد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) گفت: احیا و مرمت قنوات، احداث و بازسازی خانه‌های عالم، احداث و لایروبی بند‌های خاکی و سنگی ملاتی، محوطه سازی و ساخت سرویس‌های بهداشتی و اجرای طرح‌های اشتغالزایی از مهمترین اقدامات این قرارگاه در مناطق مرزی است.

واحدی با بیان اینکه بیش از ۱۳ هزار دانش آموز در این مناطق زیرپوشش برنامه‌های فرهنگی و آموزشی این قرارگاه قرار دارند افزود: از سال ۹۶ تاکنون در ۶ دهستان مرزی و محروم استان خراسان رضوی ۳۶۹ طرح در حوزه‌های مختلف تعریف شده که از این تعداد ۱۸ طرح در حال اجراست که پیش بینی می‌شود تا هفته دفاع مقدس به بهره برداری برسد.

انتهای پیام//ز.‌ی


اجرای حدود ۳۵۰ طرح محرومیت زدایی در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.