تولید نسل بعدی اوپل آسترا در سال ۲۰۲۱

شرکت اوپل اعلام کرد که نسل بعدی مدل آسترا با پیشرانه هیبریدی در سال ۲۰۲۱ به بازار اروپا عرضه می‌شود.

تولید نسل بعدی اوپل آسترا در سال 2021به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اوپل (زیر مجموعه گروه PSA فرانسه) در حال حاضر بیش از ۱۵ سال است که مدل Astra را تولید کرده و در بازار اروپا به فروش می‌رساند، این مدل یک خودرو جمع‌وجور خانوادگی یا به اصطلاح کامپکت در کلاس C اروپا است که با امکانات خوب و قیمت مناسب، طرفداران بسیاری دارد. اوپل چندی پیش اعلام کرد که در حال طراحی نسخه فیس‌لیفت آسترا برای بازار اروپا بوده و این مدل با تغییراتی بهینه به بازار خواهد آمد، البته زمان عرضه نسخه فیس‌لیفت آسترا مشخص نشده بود. حال بر اساس اخبار جدید، به نظر می‌رسد حدود ۲ سال تا زمان عرضه این نسخه باقی مانده و فیس‌لیفت آسترا در سال ۲۰۲۱ به بازار خواهد آمد.

اطلاعات جدیدی از اوپل آسترا

از سال ۱۹۹۱ تا کنون پنج نسل از اوپل آسترا به بازار عرضه شده که نسل آخر با نام آسترا K از ابتدای سال ۲۰۱۵ تولید و تا کنون عرضه آن ادامه دارد، اما نسل پنجم آسترا دو سال دیگر ادامه خواهد داشت، شرکت آلمانی در کنفرانس مطبوعاتی جدید خود اطلاعات جدیدی از آسترا فیس‌لیف ارائه داد و همچنین اعلام کرد که نسل ششم آسترا در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

مدل اصلی نسل بعدی آسترا بر پایه پلتفرم تطبیق‌پذیر EMP2 از گروه PSA تولید خواهد شد، این پلتفرم اجازه می‌دهد تا خودرو با منبع قدرت هیبریدی و با دو پیشرانه طراحی و ساخته شود. پلتفرم EMP2 برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در مدل پژو ۳۰۸ مورد استفاده قرار گرفت، از دیگر تولیدات گروه PSA که به این پلتفرم مجهز‌اند می‌توان به پژو ۴۰۸، پژو ۳۰۰۸، پژو ۵۰۰۸ و سیتروئن سی ۴ و سی ۵ اشاره کرد.

تولید نسل بعدی اوپل آسترا در سال 2021

تغییر مکان تولید نسل بعدی آسترا

همچنین اوپل اعلام کرد که نسل جدید آسترا در کارخانه شهر روسلزهایم آلمان تولید خواهد شد، جایی که مدل پرچمدار اوپل یعنی اینسیگنیا نیز در آن‌جا ساخته می‌شود. تولید آسترا میان سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵ در روسلزهایم صورت می‌گرفت، اما در سال‌های اخیر ساخت این مدل به کارخانه‌های PSA در الزمیر انگلیس و گلیویتسه لهستان موکول شده بود، اما گروه PSA با توجه به بازدهی کارخانه روسلزهایم تصمیم گرفت تا با سرمایه‌گذاری برروی این بخش تولیدی، ساخت اوپل آسترا را مجددا به آلمان برگرداند.

تولید نسل بعدی اوپل آسترا در سال 2021

تولید نسل بعدی اوپل آسترا در سال 2021

تولید نسل بعدی اوپل آسترا در سال 2021

مدیر اجرایی تولید و زنجیره تامین PSA اعلام کرد: "رقابب‌پذیری، بهره‌وری و کیفیت همواره در DND گروه PSA قرار دارد و کارخانه روسلزهایم نشان داد تا آماده دریافت چالش بعدی است. "


بیشتر بخوانید:پیکاپ نیسان ناوارا ۲۰۲۰ حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد +تصاویر 


انتهای پیام/

تولید نسل بعدی اوپل آسترا

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار