استاندار قم عنوان کرد؛

گردشگری حلال مورد توجه قرار گیرد/ تسهیل فرآیندهای تولیدی و بهبود ایمنی محیط کار

سرمست گفت: گردشگری حلال یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در زمینه استاندارد باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛بهرام سرمست استاندار قم ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید استاندارد استان قم که در سالن همایش اداره کل استاندارد قم برگزار شد، بر اهمیت رعایت استاندارد تأکید کرد، گفت: در زمینه مفهوم استاندارد با قبض و بسط مواجه بوده‌ایم.

وی با اشاره به نعمت سلامتی و امنیت در آموزه‌های دینی، افزود: استاندارد از ایمنی آغاز شده و به سلامت متصل می‌شود و از کمیت آغاز شده و به کیفیت تسری می‌یابد.

وی با بیان اینکه دولت‌ها امروزه به اعتبار رعایت استاندارد‌ها در سطح جهانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند،بیان کرد: دولت‌ها هر چه بیشتر استاندارد‌ها را رعایت کنند در سطح جهانی مقبولیت بیشتری می‌یابند.

استاندار قم با اشاره به توجه استاندارد به کیفیت کالا و خدمات عنوان کرد: ارزیابی‌های استاندارد علاوه بر کیفیت خدمات، شامل کیفیت کالا نیز می‌شود.

سرمست در ادامه تصریح کرد: گردشگری حلال یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در زمینه استاندارد باید مورد توجه قرار بگیرد.

استاندارد به یک سازمان فعال و کنشگر تبدیل شود

وی با بیان اینکه سهم اداره استاندارد در عملکرد مدیریت کلی استان مغفول و ناشناخته است، افزود: لازم است که سازمان استاندارد به یک سازمان فعال و کنشگر تبدیل شود.

استاندار قم با اشاره به نقش مؤثر استاندارد در استان قم، افزود: استاندارد می‌تواند در زمینه محصول، کالا و خدمات اطلاعات ارزشمندی را به سایر سازمان‌ها بدهند و تأثیر مثبتی در بهبود فرایند تصمیم گیری داشته باشد.

وی بیان کرد: لازم است اداره کل استاندارد قم برنامه تفصیلی برای دوره جدید مدیریتش به استانداری ارائه دهد.

سرمست با بیان اینکه در انتخاب مدیرکل استاندارد قم هیچ‌گونه اعمال سلیقه سیاسی وجود نداشته است، افزود: در زمینه مسائل اقتصادی و اجتماعی شاخص‌های مهمی از جمله تخصص، تجربه کاری و شناخت کافی به مسائل صنعت و تولید را در سطح استان قم مورد توجه قرار دادیم.

در این مراسم از تلاش‌های منصور فرزانه مدیرکل سابق استاندارد قم تقدیر و مجید آوری فرد به‌عنوان مدیرکل جدید اداره کل استاندارد استان قم معرفی شد.

انتهای پیام/ح

توجه به تخصص در زمینه تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار