نماینده قم در مجلس مطرح کرد؛

دست آمریکایی‌ها برای همه رو شده و هیچ ابزاری ندارند

امیرآبادی با تاکید بر اینکه گفت: در رابطه با موضوع آمریکا و برخی کشور‌های منطقه باید مراقبت‌های ویژه انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ احمد امیرآبادی نماینده قم در مجلس در آئین گرامیداشت روز ملی اصناف که شامگاه سه‌شنبه در سالن اجتماعات مجتمع اداری اصناف استان برگزار شد با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین تجهیزات جاسوسی این کشور گفت: پیام این اقدام ایران به آمریکا این بود که ما اگر بخواهیم خیلی از کار‌ها را می‌توانیم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه پهپاد آمریکایی توسط دلیر مردان سپاه قم سرنگون شد افزود: کسی که پشت ماهواره نشسته بود و هم کسی که موشک را شلیک کرد از اهالی قم هستند و به‌زودی نیز تشویق خواهند شد و این افتخار بزرگی برای مردم این استان است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشت آمریکایی‌ها برای همه باز شده و هیچ ابزاری ندارند، بیان کرد: در رابطه با موضوع آمریکا و برخی کشور‌های منطقه باید مراقبت‌های ویژه انجام شود و کار آن‌ها به‌جایی رسیده که وزیر امور خارجه را تحریم می‌کنند.

امیرآبادی با اشاره به اهمیت فعالیت و نقش اصناف در دوران تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمن در تنظیم بازار و تامین مایحتاج مورد نیاز مردم افزود: بازار کشور‌های همسایه فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری تجار و صادرات محصولات ایرانی و ارزآوری است.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه اگر ایران تراز مبادلات تجاری خود با حدود ۱۵ کشور منطقه را ۱۰۰ میلیارد دلار قرار دهد، دیگر نیازی به اروپا و آمریکا نداریم، عنوان کرد: ترامپ رئیس جمهوری احمقی است البته باید مراقبت کرد، چون برخی وقت‌ها کار‌های احمقانه بدی در دنیا انجام داده است.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: در اوضاع سخت اقتصادی مشکلات گریبانگیر اصناف شده است و کمبود درآمد‌های کشور که باید از طریق مالیات جبران شود بر برخی از اصناف فشار وارد می‌کند.

بهرام سرمست استاندار قم نیز در این مراسم با بیان اینکه توزیع بیش از ۹۰ درصد مایحتاج مردم بر عهده اصناف است، بیان کرد: قم به لحاظ توزیع اقلام اساسی شاهد کمترین تنش، تلاطم و کمبود بود.

وی با اشاره به فعالیت ۳۵ هزار واحد صنفی با ۸۵ هزار اشتغال در استان قم تصریح کرد: دولت و اصناف در تأمین امنیت غذایی، اقتصادی و روانی جامعه و از طرفی در توزیع و حتی ایجاد اشتغال نقش مشترکی را ایفا می‌کنند.

استاندار قم ادامه داد: در نظام اقتصادی کشور سهم تولید، توزیع و مصرف به درستی تعدیل و تنظیم نشده است و این موضوع برای اقتصاد یک آفت است.

سرمست با بیان اینکه سهم تولید باید فراتر از شرایط فعلی باشد، بیان کرد: اگر همین تولید بخواهد بین مردم عادلانه توزیع شود، نقش اصناف بیشتر چشمگیر است.

وی با اشاره به لزوم توجه به توانمندی‌های داخلی برای برطرف شدن مشکلات کشور خاطرنشان کرد: در چهارچوب اقتصاد مقاومتی احیای روش‌های سنتی کسب و کار از جمله شیوه استاد شاگردی می‌تواند زمینه اشتغال در کشور را فراهم کند.

انتهای پیام/الف

مشت آمریکایی‌ها برای همه بازشده و هیچ ابزاری ندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار