فعال بودن سامانه‌های کنترل هوشمند سرعت در جاده‌ها

رییس پلیس راه استان هم اکنون در جمع اصحاب رسانه گفت:طرح تابستانی پلیس راه با استفاده از تمام تجهیزات لازم از اول تیر ماه آغاز شده است.

آغاز طرح تابستانی پلیس راه/ فعال بودن سامانه‌های کنترل هوشمند سرعت در جاده‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی اکبر نصیری، رییس پلیس راه استان کرمان در جمع اصحاب رسانه گفت: طرح تابستانی پلیس راه با استفاده از تمام تجهیزات لازم از اول تیر ماه آغاز شده است.

وی با ذکر مواردی به رانندگان تاکید کرد: قبل از سفر ضمن تجهیز کردن خودرو در حین جاده هم موارد ترافیکی و جاده را رعایت کند.

وی افزود: ۵۳درصد حوادث ترافیکی واژگونی و عدم توجه به جلو است.

وی خستگی و خواب آلودگی را یکی دیگر از عوامل تصادف دانست و افزود: خیلی از رانندگان فقط به مبدا و مقصد فکر می‌کنند درصورتی که درمسیر راه بایستی به استراحت راننده توجه شود.

وی ۳۰کیلومتری آخر نزدیک شهر‌ها را از حادثه خیز‌ترین نقاط دانست و افزود: استفاده از چراغ راهنما، در پی نبودن ثبت رکورد سرعت، پرهیز از سبقت و سرعت غیر مجاز، بحث نکردن در ماشین، اطمینان کافی نداشتن به آیینه‌های خودرو را ازدیگر موارد مورد نظر در پیشگیری از تصادف دانست.

وی محور‌های کوهپایه، هفت باغ، دلفارد جاده دارزین و تمام محور‌های کوهستانی را از پر حادثه‌ترین محور‌ها دراستان دانست.

سرهنگ نصیری رانندگی را یک اصل دانست و تصریح کرد: امیدواریم رانندگان با رعایت موارد لازم سفر بی خطری را برای خود به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/س



طرح تابستانی پلیس راه از اول تیر ماه آغاز شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار