دست در دست هم برای آماده سازی وطنی

مسئولان استانی در نشست دیروز در فرمانداری قائمشهر آماده سازی وطنی برای شروع لیگ برتر را در دستور کار قرار دادند.

هادی خلردی نایب رییس هیئت فوتبال مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مشکلات اصلی ورزشگاه شهید وطنی در بازدید مسئولان برگزاری سازمان لیگ به همراه نمایندگان‌ای اف سی مواردی نظیر صندلی گذاری و شماره آن، گیت ورودی هواداران، فروش بلیط اینترنتی، تکمیل و تجهیز رختکن و ملزومات ورزشگاه و نیز افزایش درب ورودی و خروجی بود.

وی افزود: در نشستی که دیروز در فرمانداری قائمشهر با حضور معاون سیاسی و امنیتی استان، نماینده مجلس شهر قائمشهر، فرماندار قائمشهر، مدیر کل ورزش و جوانان و همکاران هیئت فوتبال مازندران انجام شد، همه حضار قول همکاری دادند تا ورزشگاه هرچه زودتر آماده شود.

خلردی گفت: سازمان لیگ سال قبل همکاری فوق العاده‌ای با نساجی داشت، اما با توجه به سخت گیری‌های‌ای اف سی چاره‌ای جز فراهم کردن الزامات وجود ندارد.

وی افزود: هم اکنون با آغاز بازسازی و تجهیز ورزشگاه، بازسازی رختکن تا چند روز آینده تکمیل می‌شود و با مساعدت رییس شورای شهر قرار بر این شد یک درب هم تعبیه شود.

نایب رییس هیئت فوتبال مازندران با بیان اینکه هنوز مصوبه‌ای راجع به نصب وی‌ای آر به هیئت ابلاغ نشده، گفت: دوربین مداربسته برای امنیت بیشتر هواداران هم جزو الزامات‌ای اف سی است که باید تا شروع بازی‌ها در وطنی نصب گردد.

انتهای پیام/س
 

وطنی تا بیست روز آینده باید آماده شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.