شناسایی ۲۰۰ واحد گردشگری بین راهی غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی ۲۰۰ واحد گردشگری بین راهی غیرمجاز در استان خبر داد و گفت: به زودی تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج حسین علی‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به واحدهای گردشگری غیر مجاز بین راهی استان گفت: واحدها گردشگری نباید به صورت غیرمجاز در حریم جاده ساخت و ساز کنند صدور مجوز برای واحدهای گردشگری کهگیلویه و بویراحمد باید با رعایت همه قوانین انجام شود.

  معاون راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی واحدهای غیرمجاز اشاره کرد و گفت: متاسفانه برای ۲۰۰ واحد گردشگری غیرمجاز برای راه‌اندازی قهوه‌خانه و کانکس مجوز صادر شده که این واحدها یا به حریم جاده‌ها وارد شده و یا مجوز و پروانه بهره‌برداری ندارند.

علی‌زاده افزود: به زودی  واحدهای گردشگری بین راهی غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد استان تعیین و تکلیف می‌شوند.

وی گفت: ۱۰۰ واحد گردشگری بین راهی غیرمجاز در شهرستان بویراحمد،۱۲ واحد گردشگری غیرمجاز در شهرستان دنا، ۱۸ واحد در شهرستان چرام، چهار واحد در شهرستان بهمئی و هفت واحد گردشگری بین راهی غیرمجاز نیز در شهرستان لنده  ۱۲ واحد در گچساران، ۲۷ واحد در شهرستان کهگیلویه، ۱۳ واحد در شهرستان باشت شناسایی‌ شده است.

انتهای پیام/ط

۲۰۰ واحد گردشگری بین راهی غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.