اسبقیان: برپایی اردوی مشترک با آذربایجانی‌ها را با فدراسیون وزنه برداری هماهنگ کرده بودم

رئیس هیئت وزنه برداری استان اردبیل گفت: برنامه اردوی مشترک وزنه برداران ایرانی و آذربایجانی با هماهنگی فدراسیون انجام شده است.

اسبقیان: برپایی اردوی مشترک با آذربایجانی‌ها را با فدراسیون وزنه برداری هماهنگ کرده بودمشاهین اسبقیان رئیس هیئت وزنه برداری استان اردبیل، در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص برپایی اردوی مشترک میان وزنه برداران جمهوری آذربایجان و ایران، اظهار داشت: دیداری با رضوان رسول اف دبیر فدراسیون وزنه برداری جمهوری آذربایجان داشتم، اما هیچ تاریخی برای این اردو مشخص نشده است چرا که رسول اف برای یک دیدار اولیه و آشنایی با وزنه برداری ایران به کشورمان آمد.

او ادامه داد: طی سفری که من به کشور جمهوری آذربایجان داشتم، به نمایندگی از فدراسیون وزنه برداری ایران از رسول اف دعوت کردم که به ایران بیاید و او نیز اردبیل را برای برپایی اردوی مشترک انتخاب کرد و ملاقاتی با علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون وزنه برداری خواهد داشت تا راجع به احتمال همکاری‌های دو جانبه بین فدراسیون‌ها صحبت کنند.

اسبقیان درباره هماهنگی این موضوع با فدراسیون وزنه برداری ایران تصریح کرد: قبلا نامه‌ای در این خصوص برای فدراسیون فرستاده بودیم، فدراسیون هم دعوت نامه‌ای را برای رسول اف فرستاد و کار‌های مقدماتی این شخص برای حضور در ایران را فدراسیون انجام داده است.

او اضافه کرد: هماهنگی‌های ابتدایی را من در زمان علی مرادی رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری انجام داده بودم و اصلا با هماهنگی مرادی به کشور جمهوری آذربایجان رفتم که متاسفانه مقارن شد با شرایطی که در حال حاضر در فدراسیون وزنه برداری به وجود آمده است. البته فرقی برای ما ندارد، اما بهتر بود که رئیس فدراسیون برای این موضوع حضور داشت.


بیشتر بخوانید:

بیرانوند: ۹ نامزد انتخابات فدراسیون وزنه برداری تایید صلاحیت شدند

موسوی: هیچکس دوست ندارد از رقابت های جهانی دست خالی بازگردد/ باید بیشتر از مرادی و رستمی تلاش کنم

علی حسینی: تلاش می کنم تا یکی از سهمیه های المپیک را کسب کنم


انتهای پیام/

اردوی مشترک وزنه برداران ایرانی و آذربایجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار