موسوی: هیچکس دوست ندارد از رقابت های جهانی دست خالی بازگردد/ باید بیشتر از مرادی و رستمی تلاش کنم

وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم کشورمان گفت: هیچکس دوست ندارد دست خالی از مسابقات جهانی به ایران بازگردد.

ایوب موسوی، وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت خود در فاصله سه مانده تا آغاز رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ پاتایا بیان کرد: حدود یک ماه است اردوهایمان شروع شده و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. حدود سه ماه دیگر تا مسابقات جهانی زمان باقی مانده و سعی خود را به کار می‌گیریم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

او درباره اینکه آیا رکوردهایش در حدی است که بتواند مدال جهانی را کسب کند یا خیر، گفت: تلاشمان را انجام می‌دهیم و انشالله از رقابت‌های جهانی دست پر بازگردیم. هیچکس دوست ندارد دست خالی از این مسابقات به ایران بازگردد. زورمان را می‌زنیم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

موسوی درباره رقابت با سهراب مرادی و کیانوش رستمی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی وزنه برداری در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: آن‌ها قهرمان جهان و المپیک هستند و باید نسبت به سهراب و کیانوش بیشتر تلاش کنیم. برای اینکه مانند مرادی و رستمی قهرمانی جهان و المپیک را به دست آوریم باید بیشتر زور بزنیم. من در مسابقات جهاتی آناهایم آمریکا سوم شدم و می‌خواهم در پاتایا هم نتیجه خوبی بگیرم.


بیشتر بخوانید:

موسوی: مسئولان پیگیر تغییر رنگ مدالم هستند/ تمریناتم را شروع کرده و منتظر دعوت برخواه هستم


انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش وزنه برداری کشورمان در حاشیه تمرین امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار