استقبال از شفافیت مالی و اعتباری در جهاد کشاورزی مازندران

مدیر کل جهاد کشاورزی مازندران در نشست مشترک با دیوان محاسبات استان گفت: به دنبال شفافیت و سلامت اداری در مجموعه جهاد کشاورزی هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عزیزاله شهیدی‌فر مدیر کل جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه برای ارتقاء و حفظ جایگاه کشاورزی استان نیاز به همراهی و تعامل دستگاه‌های نظارتی از جمله دیوان محاسبات داریم تا بتوانیم گام مهمی را در شفافیت و سلامت اداری برداریم گفت: رفع ابهامات یکی از موضوعاتی است که در اجرای وظایف به دنبال آن هستیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را در حوزه کشاورزی استان داشته باشیم.

شهیدی فر افزود: معاونت‌های تخصصی سازمان جهاد کشاورزی مازندران باید نسبت به معرفی نماینده و رابط با دیوان محاسبات اقدام کنند تا این ارتباط دوطرفه محکمتر و نزدیکتر باشد.

وی خواهان نشست‌های مشترک معاونین، مدیران ستادی و شهرستانی جهاد کشاورزی با دیوان محاسبات استان شد تا مباحث مهم دوطرف در چنین نشست‌هایی مطرح و بررسی شود.

شهیدی‌فر گفت: از هر اقدامی در افزایش شفافیت مالی و اعتباری در حوزه کشاورزی مازندران استقبال می‌کنم چراکه معتقدم این امر موجب سلامت بیشتر در مجموعه سازمان جهاد کشاورزی مازندران خواهد شد.

وی افزود: طبق گفته‌های معاون اقتصادی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، مازندران رتبه نخست را از لحاظ ارزش اقتصادی محصولات کشاورزی با ۹ درصد در کشور دارد که باید به دنبال حفظ و ارتقاء این جایگاه باشیم تا اعتبارات خوبی را برای گذر از کشاورزی سنتی به مدرن جذب کنیم.

وی با بیان اینکه در اجرای آبیاری تحت فشار به دنبال چندین مزیت هستیم گفت: افزایش بهره‌وری مصرف آب یکی از مزیت‌های اجرای آبیاری تحت فشار است که ۱۰۰ درصد آن دارای کارایی لازم است

انتهای پیام/س
 
 

نشست مشترک جهاد کشاورزی با دیوان محاسبات مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار