احتمال تاخیر در آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران قوت گرفت

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ اعلام کرد که نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل نواقص ورزشگاه‌ها احتمال دارد با تاخیر آغاز شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ  درباره بازدیدی که از ورزشگاه تختی جم داشت، گفت: مواردی از سال گذشته باقی مانده است که باید پیگیری کنیم. مباحثی نیز مربوط به مسائل ایمنی و امنیتی ورزشگاه‌ها است چرا که ورزشگاه مکانی امن و جایی برای آسایش تماشاگران باید باشد. این‌ها نکاتی است که به فرماندار، مدیر عامل و هیئت فوتبال جم یادآور شدیم، تا میزبانی بهتری در لیگ برتر داشته باشند.

مهدی درپاسخ به این سوال که اگر نکاتی که به جمی‌ها گوشزد شده، برطرف نشود چه می‌شود، گفت: اگر رعایت شود که در ورزشگاه جم می‌توانند میزبانی کنند، اما اگر موارد گفته شده اصلاح نشود لیگ را شروع نمی‌کنیم. درباره گزارش فنی الآن نمی‌توانم چیزی بگویم، اما طبق مصوبات شورای عالی امنیت ملی و فدراسیون فوتبال، طبق روال عادی قبل از شروع مسابقات ورزشگاه‌های کشور را بازرسی می‌کنیم و این جز وظایف ما است و اگر مشکلی وجود داشته باشد آن را ابلاغ می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: 

اسدی: شاگردان کمالوند هیچگاه اعتصاب نمی‌کنند/ نمی‌توانیم سراغ جذب بازیکنان تاپ برویم

تلاش مسئولان باشگاه پارس جنوبی برای رفع نواقص در شهر جم

رضاییان: وقتی یک ریال هم از باشگاه پارس جنوبی دریافت نمی‌کنم، چگونه ۲ شغله محسوب می‌شوم؟


انتهای پیام/

بازدید مسئولان سازمان لیگ از ورزشگاه تختی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار