رضاییان: وقتی یک ریال هم از باشگاه پارس جنوبی دریافت نمی‌کنم، چگونه ۲ شغله محسوب می‌شوم؟

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: از زمان حضورم در مدیریت این باشگاه یک ریال هم دریافت نکرده‌ام.

بهرام رضاییان مدیر عامل باشکاه فوتبال پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص صحبت‌های مطرح شده پیرامون ۲ شغله بودنش اظهار کرد: من در باشگاه پارس جنوبی هیچ مبلغی را دریافت نمی‌کنم. حضور من در این باشگاه یک تکلیف است و تا زمانی هم که قرار باشد، در این باشگاه هستم. اما وقتی حتی یک ریال هم دریافت نمی‌کنم چطور می‌توانم ۲ شغله محسوب شوم.

کمالوند انگیزه بالایی برای حضور در جم دارد

مدیر عامل باشکاه پارس جنوبی در خصوص عقد قرارداد با فراز کمالوند به عنوان سرمربی این تیم عنوان کرد: کمالوند علاوه بر تجربه‌ی بالایی که دارد، انگیزه فراوانی برای حضور در تیم ما داشت؛ او مربی است که توانایی و شرایط لازم برای هدایت تیم ما را دارد.

رضاییان: وقتی یک ریال هم از باشگاه پارس جنوبی دریافت نمی‌کنم، چگونه ۲ شغله محسوب می‌شوم؟

ابراهیمی تجربه بالایی در لیگ برتر دارد

رضاییان درمورد قرارداد‌هایی که با بازیکنان جدید در این تیم بسته می‌شود گفت: بازیکنی مثل ابراهیمی تجربه بسیار بالایی در تیم‌های لیگ برتری دارد. ایمان باصفا هم علاوه بر سابقه بازی در تیمی مثل استقلال تهران، سن زیادی ندارد. ما امسال به بازیکنان با تجربه نیز نیاز داریم.

سقف قرارداد‌ها در تیم ما قابل مقاسیه با دیگر تیم‌ها نیست

او درباره سقف مبلغ قرارداد‌ها در تیم باشگاه پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: مبلغ قرارداد‌ها در تیم ما مشخص است و ما نمی‌توانیم مثل خیلی از تیم‌ها قرارداد‌های آنچنانی ببندیم. به هر حال ما هم برای قرارداد‌های مان سقفی داریم که این مبلغ قابل مقایسه با دیگر تیم‌ها نیست؛ بازیکنان مان را برحسب همین سقف جذب می‌کنیم. اما رقم قرارداد کمالوند طبق عرف حرفه‌ای رسانه‌ای نمی‌شود.

رضاییان: وقتی یک ریال هم از باشگاه پارس جنوبی دریافت نمی‌کنم، چگونه ۲ شغله محسوب می‌شوم؟

امسال هزینه‌های‌مان را کمتر کرده ایم

رضاییان درباره مشکلات مالی که در گذشته گریبان‌گیر باشگاه پارس جنوبی بوده است گفت: طبق جلساتی که داشتیم قرار بر این بوده که امسال کمک‌هایی به ما بشود. ما نیز قول داده ایم که هزینه‌های مان را کمتر کنیم. می‌بینید که این اتفاق هم در حال رخ دادن است تا همه مشکلات در این تیم برطرف شود.


بیشتر بخوانید:

ستاره سابق تراکتور به کمالوند می‌رسد

توفیق اجباری در تیم لیگ برتری

کمالوند سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی شد


انتهای پیام/

اظهارات مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم در  خصوص آخرین اخبار از این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار