مدیر امور اراضی جهادکشاورزی شهرستان شیراز از تخریب بیش از ۲۰ هزار مترمربع از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در ارتفاعات شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مدیر امور اراضی جهادکشاورزی شهرستان شیراز گفت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و با حضور نمایندگان امور اراضی جهاد کشاورزی شیراز، نمایندگان شهرداری منطقه ۳ شیراز و نمایندگان منابع طبیعی شهرستان ساخت و ساز‌های غیرمجاز و جاده کشی در ارتفاعات شهرستان موسوم به بام شیراز تخریب شد.
جوکار اعلام کرد: متصرفان با تغییر کاربری غیر مجاز بام شیراز در دشت کوه اقدام به ساخت ویلا شهری کرده بودند.

وی افزود: بر اساس این حکم ساخت و ساز‌های موجود در ۹ قطعه به مساحت بیش از ۲۰ هزار متر مربع شامل دیوار و ساختمان در دامنه و قله کوه مشرف به پارک نماز، جاده آسفالت به مساحت بیش از ۵۰۰ متر در قله کوه مجاور و مشرف به شهرستان تخریب شد.
مدیر امور اراضی جهادکشاورزی شهرستان شیراز با بیان اینکه یک دستگاه بیل مکانیکی با دستور قضایی توقیف شد، اظهارداشت: متخلفان تحت تعقیب قضایی هستند و پرونده آن‌ها در شعبه ۴ بازپرسی دادسرای ناحیه ۲ در حال رسیدگی است.
انتهای پیام/م

بازپس گیری زمین های ملی از زمین خواران

تغییر کاربری غیر مجاز در بام شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۰ تير ۱۳۹۸
درود بر امور اراضی و منابع طبیعی شهرستان شیراز که این چنین کارهای خداپسندانه انجام داده و می دهند.
برادران عزیز لطف نمایید به طرف غرب شيراز بخش ارژن هم نظری بیندازید ببینید.پس کارخانه‌های آسفالت چقدر زمين خواری نموده اند
آخرین اخبار