دستگیری شکارچی روباه در آمل

رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل از دستگیری شکارچی روباه در منطقه لاریجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهدی کشاورزیان رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست آمل با اخذ حکم ورود به منزل از مقام محترم قضایی با همکاری پاسگاه انتظامی منطقه گزنک، موفق به کشف و ضبط یک قبضه سلاح گلوله زنی مجاز، تعداد ۶ تیر فشنگ و پوست تازه یک قلاده روباه از منزل یکی از متخلفان در منطقه کوهستانی لاریجان شدند.

وی افزود: برابر مصوبه شماره ۲۶۰ شورایعالی محیط زیست بهای تلف نمودن هر قلاده روباه به مبلغ ۸ میلیون ریال می باشد که بایست به حساب خزانه دولت واریز نماید.

کشاورزیان گفت: با توجه به شکار غیر مجاز صورت گرفته مجازات کیفری متخلف برابر ماده ۱۱ قانون شکار و صید در خصوص این جرم ،وی مستوجب تعقیب کیفری از ۹۱ روز تا سه ماه حبس و یا جزای نقدی از بیست و دو میلیون و پانصد هزار ریال تا چهل و پنج میلیون ریال می‌باشد.

وی ضمن تشکر از دوستداران و عاشقان به طبیعت که در راستای شناسایی متخلفان به حفاظت محیط زیست یاری و امداد می‌کنند افزود: بدینوسیله شماره ارتباطی ۰۹۱۱۲۵۷۱۸۸۳ از طریق تماس تلفنی، پیامک و فضای مجازی برای دریافت گزارش مردمی از جهت انتقادات و پیشنهادات و تخلفات محیط زیستی و شکار و صید غیر مجاز اطلاع رسانی می‌شود.
انتهای پیام/س
 

کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری و پوست روباه در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.