افتتاح اولین خانه وزنه برداری در تربت جام

اولین خانه وزنه برداری تربت جام به همت هیات وزنه برداری خراسان رضوی افتتاح شد.

افتتاح اولین خانه وزنه برداری در تربت جامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید حسین زاده رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی در مراسم افتتاح اولین خانه وزنه برداری در تربت جام، گفت: خراسان رضوی در زمینه قهرمان پروری و کسب مقام جایگاه خوبی درکشور ندارد، ولی با نگاه ویژه و برنامه بلند مدت سعی داریم تا این جایگاه را ارتقاء داده و در ۴ ساله پیش رو جزء ۵ استان برتر کشور باشیم.

وی با اشاره به مشارکت و همکاری اداره ورزش و جوانان تربت جام در افتتاح خانه وزنه برداری، ادامه داد: تاکنون در حوزه وزنه برداری به طور جدی و قوی به شهرستان‌ها توجه نشده است؛ طبق دستور العمل و راهبرد هیات استان، تعامل با ادارات ورزش و جوانان و هیات‌های شهرستان‌ها، در سال ۹۸ در جهت تقویت شهرستان‌ها قدم‌های جدی بر داشته و مسابقات استانی و کشوری در شهرستان‌های مختلف برگزار خواهیم کرد.

محسن سپهری ️رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام نیز در این مراسم گفت: اولین خانه وزنه برداری با حضور رئیس هیئت وزنه برداری خراسان رضوی و تعدادی از، پیشکسوتان و ورزشکاران در این شهرستان گشایش یافت.

وی تصریح کرد: این خانه به همت هیات وزنه برداری و با مشارکت و مساعدت‌های اداره ورزش و جوانان در محل سالن شماره ۲ بانوان کوثر افتتاح شد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: سعی داریم تا دوباره وزنه برداری را به جایگاه اصلی آن در سنوات گذشته برسانیم و این مهم زمانی محقق خواهدشد تا هیات استان نیز مساعدت‌ها وهمکاری‌های لازم را با این هیات داشته باشد.
 
انتهای پیام//س.ج
 

ارتقاء جایگاه قهرمان پروری خراسان رضوی در ۴ ساله پیش رو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.