رییس دفتر رییس جمهور مطرح کرد؛

توسعه گردشگری خراسان شمالی در دستور کار/منابع بانکی به پروژه‌های اشتغالزا اختصاص یابد

رییس دفتر رییس جمهور در نشست سرمایه گذاری و توسعه خراسان شمالی گفت: برای توسعه گردشگری در خراسان شمالی از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در جلسه سرمایه گذاری و توسعه خراسان شمالی که در دفتر ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان خراسان شمالی تاکید کرد: ظرفیت‌های استان در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن بسیار عظیم است که از این ظرفیت‌ها می‌توان در راستای اجرای طرح‌های توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف بهره گرفت.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه طرح‌های توسعه‌ای استان باید به سرعت عملیاتی و اجرایی شود، اظهار داشت: اطمینان دارم با تلاش‌ها و زحماتی که مدیران استان انجام داده اند و با فراهم شدن مقدمات کار در استان مستعدی همچون خراسان شمالی، طرح‌ها و پروژه‌های خوبی در این استان قابلیت اجرا دارد که با مشارکت سرمایه گذاران و همکاری بانک‌های دولتی و خصوصی، محقق خواهد شد.

 واعظی با اشاره به تحریم‌های ناعادلانه و فشار‌های اقتصادی، تصریح کرد: باوجود همه مشکلات، مصمم هستیم با عبور از مشکلات، طرح‌های توسعه‌ای کشور را در همه استان‌ها به پیش ببریم و در راستای این راهبرد، بهار امسال ۲۷ هزار میلیارد تومان بودجه برای ادامه روند طرح‌های توسعه‌ای استان‌ها اختصاص یافته است.

وی گفت: بی تردید با وحدت و انسجام داخلی و امید به آینده روشن از شرایط سخت عبور خواهیم کرد و می‌توانیم باوجود فشار‌های سیاسی، تبلیغاتی و روانی دشمنان، دست به دست هم داده و به مسیر توسعه و پیشرفت کشور ادامه دهیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور موضوع اشتغال و رفع بیکاری را از مسائل مهم مورد توجه دولت عنوان کرد و افزود: منابع بانکی باید به پروژه‌های واقعی اشتغال زا در استان اختصاص یابد.

انتهای پیام/م

توسعه گردشگری خراسان شمالی در دستور کار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.