تعامل شهرداری با نیروی انتظامی بستر ساز جامعه‌ای ایمن برای شهروندان

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: نقش شهرداری در بستر سازی فضای شهر و ایجاد زیرساخت‌ها نقشی مهم و تاثیرگذار در کاهش جرایم دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار  در دیدار با شهردار این شهر با اشاره به اینکه نقش شهرداری در بستر سازی فضای شهر و ایجاد زیرساخت‌ها ، نقشی مهم و تاثیرگذار در کاهش جرایم دارد گفت: ایجاد امنیت در خور شأن مردم یکی از اصلی‌ترین اهداف نیروی انتظامی است زیرا هیچ چیز به اندازه آسایش و امنیت برای مردم اهمیت ندارد.

وی افزود: هدف دستگاه‌های دولتی، ایجاد جامعه‌ای آرام و ایمن برای شهروندان بوده و تعامل شهرداری با نیروی انتظامی نیز اقدامی در راستای تحقق این هدف والا و مهم است.

وی گفت: در سایه حمایت‌های همیشگی شهرداری و شورای شهر بر مشکلات فائق آمده و قطعا با استمرار این حمایت‌ها و تلاش مستمر پلیس، شهری امن، پاک، سالم و عاری از جرم خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شهرداری و پلیس دو نهاد خدمات رسان در جامعه هستند، افزود: نتیجه تعامل این دو دستگاه ارتقای انضباط اجتماعی در جامعه است.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار با اشاره به رویکرد اجتماعی پلیس و مشارکت با نهاد‌های جامعه، گفت: در کنار حضور فیزیکی پلیس، اقدامات فرهنگی از راهبرد‌های موثر در امنیت جامعه است.

یاری شهردار جویبار نیز در این نشست تعاملی گفت:امیدواریم با استفاده از فضای مناسب موجود و تعاملات خوب بین دو سازمان، شاهد امنیت پایدار در سطح شهرستان باشیم.
انتهای پیام/س
 

نقش شهرداری در کاهش جرایم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.