دمای شهداد به ۵۰ درجه سانتی گراد رسید

بخشدار شهداد گفت: درصورت تداوم دمای ۵۰ درجه سانتیگرادی در شهداد پنج شنبه ادارات این منطقه تعطیل خواهند شد.

محمد حسین یزدان پناه بخشدار شهداد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   گفت: پس از اعلام سازمان هواشناسی استان کرمان و اعلام از  صدا و سیما مبنی بر دمای ۵۰ درجه سانتی‌گرادی شهداد؛ امروز جلسه‌ای در این خصوص با حضور مسئولین و شورای مدیریت بحران در بخشداری شهداد برای انجام تمهیدات لازم درخصوص افزایش دما تاپایان هفته برگزار شد.

وی افزود: نماینده هواشناسی ادامه‌ی افزایش دما شهداد را تایید کرد و هم چنین ادامه داد: در ابتدای بامداد امروز از ساعت ۶دمای هوا با ۳۹ درجه سانتیگراد ثبت شده و با توجه به روند افزایشی که داشته ساعت به ساعت دمای هوا افزایش یافته، پیش بینی می‌شود در ساعت ۱۵ الی ۱۶ دمای هوای شهداد به ۵۰ درجه برسد که ساعت ۴ بعد از ظهر اوج گرما را خواهیم داشت.

یزدان پناه بیان کرد: باتوجه به پیشنهاد کمیته مدیریت بحران ساعت کاری ادارات فردا از ساعت ۷ تا ۱۲ خواهد بود و در صورت ادامه‌ی افزایش دما پنج شنبه را به دلیل کاهش مصرف برق تعطیل اعلام کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تابه امروز گزارشی مبنی بر گرمازدگی شهروندان در شهداد اعلام نشد اما مراکز بهداشتی در آماده باش به سر می برند.

انتهای پیام /ی

گرمای شدید هوا در شهداد

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار