۶۰ درصد کنکوری‌های کرمانشاه داوطلب گروه تجربی هستند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت:بیش از ۶۰ درصد داوطلبان کنکور سراسری در استان را داوطلبان گروه علوم تجربی تشکیل می‌دهند.

۶۰ درصد کنکوری‌های کرمانشاه داوطلب گروه تجربی هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، علی سلیمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و نماینده تام‌الاختیار دانشگاه رازی در برگزاری آزمون سراسری،اظهار داشت: آزمون‌های کنکور حیثیتی‌ترین امر برای آموزش عالی است، به خصوص در شرایط امروز که تکنولوژی‌های جدید در این راستا شرایط را سخت‌تر نموده است..

سلیمی با اشاره به بیشترین رقابت داوطلبان کنکور در گروه علوم تجربی، افزود: بیش از ۶۰ درصد داوطلبان کنکور سراسری در استان را داوطلبان گروه علوم تجربی تشکیل می‌دهند که این امر بیانگر رقابت حساس و به تبع آن حساسیت بیشتر در گروه می‌باشد.

 سجاد دادفر مسئول حفاظت آزمون سراسری استان کرمانشاه، ضمن قدردانی از زحمات مدیران و مسئولان حوزه‌های امتحانی و حفاظت آزمون اظهار داشت: مجموعه حاضر  از بهترین، پاک‌ترین و شریف‌ترین همکارانی هستند که در طی سالیان گذشته هم متحمل زحمات برگزاری آزمون شده‌اند و در نتیجه تلاش‌های همین عزیزان، سال گذشته مرکز حفاظت آزمون استان کرمانشاه به عنوان مرکز برتر در سطح کشور معرفی شد.

 دادفر آزمون سراسری را یک مسأله ملّی دانست و گفت: بحث اعتماد ملی و حق‌الناس ایجاب می‌کند که همه ما توجه ویژه‌ای به برگزاری آزمون کنکور سراسری داشته باشیم.

 بهمن مرادیفر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه، به ارائه توضیحاتی با محوریت تاکید بر صحت و سلامت کامل در برگزاری آزمون و نهایت دقت از سوی عوامل اجرایی آزمون سراسری، پرداخت.

انتهای  پیام/ز


آزمون‌های کنکور حیثیتی‌ترین امر برای آموزش عالی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار