هدف و رسالت اصلی دانشگاه آموزش است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: حیطه فعالیت‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی با توجه به اهمیت سلامت مردم و حجم گسترده خدمات در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت، درمان  بسیار وسیع است.

هدف و رسالت اصلی دانشگاه آموزش استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: حیطه فعالیت‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی با توجه به اهمیت سلامت مردم و حجم گسترده خدمات در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت، درمان  بسیار وسیع است و گاهی باعث میشود کمتر در بحث آموزش و پژوهش وارد شویم و آنچنان که شایسته است توفیق حضور در جمع‌های پر نشاط دانشجویی میسر نشود.

وی بیان کرد : هدف و رسالت اصلی دانشگاه آموزش است و نام دانشگاه با دانشجو معنا و جان می گیرد و اگر غیر از این باشد دانشگاه علوم پزشکی با بهداری تفاوتی نداشته و آرزوی قلبی من این است که در دانشگاه‌های علوم پزشکی روزی برسد تا بتوان با توجه مضاعف و ویژه تری به دانشجو و مقوله ارزشمند آموزش رسیدگی شود.

مرادی  گفت: بر این باورم که شما دانشجویان آینده سازان کشور هستید و میز‌های مدیریتی کشور در آینده نزدیک متعلق به درایت و عزم شماست و ما در جمع دانشجویان و در خدمت آنان بودن را افتخار و وظیفه خود میدانیم.

وی ادامه داد: شورای صنفی، به عنوان پل ارتباطی دانشجویان با مسئولان دانشگاه علاوه بر پیگیری امور صنفی و رفاهی، باید نسبت به مسائل اخلاقی، فرهنگی و سلامت جسم و روح دانشجویان هم حساس بوده و با انعکاس تمامی این موارد، در کنار مدیران دانشگاه و در چارچوب قوانین و مقررات برای بهبود شرایط گام بردارد.

دبیران جدید شورای صنفی دانشجویان نیز به نمایندگی از اقشار دانشجویی، در خصوص برنامه‌های آتی خود در پیگیری مطالبات و خواسته‌های صنفی دانشجویان در حوزه‌های مختلف مطالبی را ارایه کردند

هم اندیشی و بررسی راهکار‌های تقویت تعامل اعضای شورای صنفی با مسئولین دانشگاه به منظور بهبود وضعیت آموزشی و رفاهی دانشجویان و تحقق مطالبات آنان، از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.



انتهای  پیام/ز

 

 

شورای صنفی، به عنوان پل ارتباطی دانشجویان با مسئولان دانشگاه است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار