قمری: کاوه سابقه دوچرخه سواری حرفه‌ای ندارد

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: هیچ مدرکی در رابطه با ورزش حرفه‌ای دوچرخه سواری لیدا کاوه دختر گمشده تهرانی وجود ندارد.

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفتگو خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ادعای حرفه‌ای بودن لیدا کاوه در دوچرخه سواری بیان کرد: لیدا کاوه دختر گمشده در شهرک غرب هیچگونه سابقه ورزش حرفه‌ای دوچرخه سواری ندارد. طبق گفته‌های رئیس هییت دوچرخه سواری استان تهران کاوه سابقه شرکت در کلاس‌های آموزشی، تیم ملی و حتی بیمه ورزشی نداشته است.

او افزود: اگر این ادعا‌ها از سوی لیدا کاوه مطرح شده است جای شکایت کردن از او وجود دارد. او پس از گم شدن در شهرک غرب در فضای مجازی ادعا کرده یک دوچرخه سوار حرفه‌ای است. دوچرخه سوار حرفه‌ای کسی است که عضو باشگاه حرفه‌ای باشد.

قمری در ادامه عنوان کرد: اگر کسی در زندگی شخصی دوچرخه سواری می‌کند نباید ادعا داشته باشد که به طور حرفه‌ای دوچرخه سواری را دنبال می‌کند. اگر کاوه مدارکی که ثابت می‌کند که ورزش دوچرخه سواری را دنبال می‌کرده ارائه دهد تا ما هم مطلع شویم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درباره شکایت کردن یا نکردن از لیدا کاوه گفت: فدراسیون دوچرخه سواری کار‌های مهمتری پیش رو دارد که بابد به آن‌ها رسیدگی کند. اگر زمانی این موضوع به شخصیت جامعه‌ی دوچرخه سواری و کشور ایران آسیب برساند قطعا ما هم عکس العمل‌های قانونی نشان خواهیم داد.

قمری اظهار کرد: هر فردی که سوار موتور و ماشین می‌شود حتما عضو فدراسیون اتومبیلرانی نیست و این موضوع درباره دوچرخه سواری نیز صدق می‌کند. اظهار نظر ما در رابطه با موضوع لیدا کاوه به خاطر احترام به فضای رسانه‌ای است. بعصی افراد می‌خواهند از این طریق با افتادن بر سر زبان‌ها به شهرت دست یابند.

او در پایان گفت: تا زمانی که این موضوع آسیبی نرساند به آن توجه نخواهیم کرد. متاسفانه عده‌ای از افراد و رسانه‌های معاند با بازگو کردن این موضوع آن‌ها را بی جهت بزرگ می‌کنند.

انتهای پیام/

اظهارات قمری درباره ادعای کاوه در رابطه با ورزش حرفه‌ای دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار