گشایش نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنعت ساختمان

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنعت ساختمان در شیراز گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنعت ساختمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: ۱۲۸ شرکت‌کننده در چهار سالن سرو، بهار، نرگس و حافظ و فضای باز نمایشگاهی در مساحتی بیش از ۱۳ هزار مترمربع در این نمایشگاه حضور دارند.

سید محمود موسوی از استان فارس به عنوان یکی از چهار استان برتر در حوزه صنعت ساختمان نام برد و گفت: ۴۵ درصد این مشارکت کنندگان از استان فارس هستند.

وی زمینه فعالیت غرفه داران را تولید انواع مصالح ساختمانی، لوله و اتصالات، شیرآلات، بتن، آسانسور، فوم، تیرچه و بلوک، تاسیسات و سیستم‌های گرمایش و سرمایش، کلید و پریز، کوبیاکس وطراحان، معماران و مجریان ساختمانی اعلام کرد.

موسوی گفت: در این نمایشگاه سعی شده علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کمک به رونق اقتصادی کشور با حضور نمایندگان برند‌های خارجی به انتقال تکنولوژی و تبادل فناوری کشور‌های پیشرفته به تولیدکنندگان داخلی زمینه مساعدی فراهم شود.

وی افزود: چند هیئت تجاری از کشور‌های قطر، عراق و افغانستان در این نمایشگاه حضور دارند و علاوه بر بازدید از غرفه‌ها و محصولات و خدمات ارائه شده توسط مشارکت کنندگان نمایشگاه ساختمان، در قسمت غرفه مذاکرات B to B سالن نرگس با تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان داخلی برای قرارداد بستن و گسترش تعاملات تجاری مذاکره می‌کنند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی فارس گفت: علاقه مندان، متخصصان و عموم بازدیدکنندگان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا روز جمعه ۱۴ تیر همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس مراجعه کنند.
انتهای پیام/م

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنعت ساختمان در شیراز

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.