پیکر‌های مطهر دو شهید تازه تفحص شده امروز بروی دستان مردم شهید پرور قزوین تشییع شد.

پیچیده شدن شمیم عطر شهادت در قزوینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مردم انقلابی و ولایتمدار قزوین پیکر‌های مطهر شهدای تازه تفحص شده اکبر مهدی زاده و محرمعلی رویتوند غیاثوند را از مقابل آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) به طرف گلزار شهدای این شهر تشییع کردند.

شهید مهدی اکبری زاده پس از تشییع در قزوین به زادگاهش در روستای طزرک تاکستان منتقل می‌شود و مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید ساعت ۱۸ امروز در همین روستا برگزار خواهد شد.

شهید «محرمعلی رویتوند غیاثوند» هم پس از تشییع در قزوین به زادگاهش کوراندشت منتقل خواهد شد و فردا پنجشنبه از ساعت ۱۷ در روستای سوخته چنار بخش کوهین تشییع و تدفین می‌شود.

روحانی «اکبر مهدی زاده» سال ۱۳۴۶ در روستای طزرک شهرستان تاکستان متولد شد و ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ در جریان عملیات کربلای ۴ در جزیره ام الرصاص عراق به شهادت رسید و مفقودالاثر شد.

همچنین شهید «محرمعلی رویتوند غیاثوند» سال ۱۳۴۷ در روستای کوراندشت شهرستان قزوین چشم به جهان گشود و تیر ۱۳۶۷ در منطقه ابوقریب عراق در به شهادت رسید پیکر مطهرش پس از ۳۱ سال به آغوش خانواده بازمی‌گردد.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، از میان ۳ هزار شهید استان قزوین بیش از ۱۹۰ شهید مفقودالاثرند و تا کنون اثری از پیکر مطهرشان به دست نیامده است.

انتهای پیام/ک

مراسم تشییع دو شهید تازه تفحص شده در قزوین 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدحق،روش
۱۱:۰۱ ۱۲ تير ۱۳۹۸
بسیارعالی
آخرین اخبار