اختصاص آنتن زنده به ویژه برنامه‌های دهه کرامت از حرم رضوی

آنتن زنده شبکه‌ های مختلف سیما به ویژه برنامه‌های دهه کرامت، برای پخش از حرم مطهر رضوی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اختصاص آنتن زنده شبکه‌های مختلف سیما به ویژه برنامه‌های دهه کرامت از حرم مطهرحمید رضا طباطبایی مدیرعامل موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت:  آنتن زنده شبکه‌ های مختلف سیما به ویژه برنامه‌های دهه کرامت از حرم مطهر رضوی اختصاص می یابد.

وی تصریح کرد: امسال تمامی فعالیت‌های ارتباطی از طریق موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری مدیریت می‌شود و این موسسه غیر از بهره مندی از آنتن زنده شبکه‌های مختلف ،برنامه‌هایی را با استفاده از ظرفیت این مجموعه به صورت ویژه، تولید و در اختیار شبکه‌های مختلف قرار می‌دهد.
 
مدیر عامل موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: "صحن گوهرشاد" از برنامه‌هایی است که هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۲ از شبکه افق سیما بر روی آنتن می‌رود و "حریم امن" عنوان برنامه‌ای است که هر روز از ساعت ۱۶ الی ۱۷ از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

طباطبایی افزود: "زیر گنبد طلا" برنامه‌ ای است که هر شب ساعت ۲۰ تا ۲۱ از شبکه ۵ تهران به روی آنتن می‌رود و برنامه "مشاعره" نیز که ضبط آن در حرم مطهر رضوی انجام شده است با مجری گری دکتر آذر ساعت ۱۳ در ایام دهه کرامت از شبکه آموزش پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: اختصاص باکس شبکه یک هر شب به مدت ۱۵ دقیقه از ساعت ۲۱:۴۵ تا ۲۲ و همچنین اختصاص باکس شبکه ۳ از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه کرامت می باشد.
 
مدیر عامل موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: برنامه "کوی محبت" در ۴ روز پایانی دهه کرامت ساعت ۲۲ از شبکه دو سیما بر روی آنتن می‌رود و شبکه جهانی ثامن از ساعت ۲۱ الی ۲۲، شبکه کربلا از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد تا ۱:۳۰ در ۵ شب منتهی به میلاد حضرت رضا (ع) به پخش برنامه می‌پردازند و شبکه جهانی ولایت نیز روزانه به مدت یک ساعت از حرم مطهر رضوی پخش برنامه خواهد داشت.
 
 طباطبایی افزود: برنامه‌های شبکه امام رضا (ع) نیز شامل پخش زنده با عنوان "صبح حرم" از ساعت ۱۱ الی ۱۴، "شکوه رضوان" از ساعت ۱۸ الی ۲۲،  "در راه رضا" به زبان اردو از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد و "امین الله" از ساعت ۲۲ تا ۲۳:۳۰ خواهد بود.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

پخش ویژه برنامه های دهه کرامت از شبکه های سراسری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.