همکاری جامعه پزشکان با جمعیت هلال احمر استان زنجان برای ارائه خدمات درمانی به سیل زدگان

رییس سازمان نظام پزشکی استان زنجان حاضر در تیم پزشکان "کاروان سلامت" اعزامی جمعیت هلال احمر استان زنجان به لرستان گفت: تیم پزشکان به منظور کمک و امدادرسانی در حوزه سلامت به لرستان اعزام می‌شوند .

همکاری جامعه پزشکان با جمعیت هلال احمر استان زنجان برای ارائه خدمات درمانی به سیل زدگانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، دکتر حسین بابایی رییس سازمان نظام پزشکی استان زنجان حاضر در تیم پزشکان "کاروان سلامت" اعزامی جمعیت هلال احمر استان زنجان به لرستان گفت: تیم پزشکان به منظور کمک و امدادرسانی در حوزه سلامت به لرستان اعزام می‌شوند تا خدمات داروئی و ویزیت رایگان را ارئه دهند.

 دکتر بابایی به نقش نظام پزشکی در حرکت‌های اجتماعی کاهش آلام هموطنان اشاره کرد و اظهارداشت: از اهداف تشکیل این نظام این است که در حوادث غیر مترقبه باید در کنار نهاد‌های رسمی کشور باید قرار گیرد و از طریق بسیج همگانی و فراخوان پزشکان، جامعه پزشکی را دعوت به همکاری کند.

این متخصص کودکان خاطرنشان کرد: علی رغم این مهم، مشاهده می‌شود جمعیت هلال احمر این هماهنگی‌ها را ایجاد کرده و توانسته حرکت‌های اجتماعی همه جانبه‌ی ارزشمندی را ایجاد کند.

رییس سازمان نظام پزشکی استان زنجان گفت: انعکاس این خبر‌ها موجب می‌شود تا هموطنان افکار خیرخواهانه را در جامعه بشناسند و همه گروه‌های پزشکی از جامعه پزشکی نیز بعد از انقلاب در جنگ و حوادث غیرمترقبه در کنار هموطنان بوده اند و این اقدامات را مقدس و جزو اهداف خود می‌دانیم.

دکتر بابایی تاکید کرد: هر حادثه‌ای که موجب رنجش هموطنان شود جامعه پزشکی نیز در کنار مردم قرار می‌گیرد و جمعیت هلال احمر جزو نهاد‌های رسمی کشور محسوب می‌شود که جایگاه بین المللی دارد و خوشبختانه پزشکان بسیار علاقمند هستند جزو دواطلبان این جمعیت باشند.

این متخصص کودکان از جامعه پزشکی خواست؛ در کنار داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان قرار گرفته و برای کاهش آلام هموطنان قدمی بردارند.

انتهای پیام /ک 

جامعه پزشکان زنجان به مناطق سیل زده لرستان اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.