ترافیک نیمه سنگین در محور‌های مواصلاتی استان زنجان/ پلیس راه استان به جد با هرگونه تخلفات حادثه ساز از سوی رانندگان برخورد می‌کند

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه وضعیت ترافیک در آزاد راه‌های استان زنجان نیمه سنگین است گفت:پلیس راه استان به جد با هرگونه تخلفات حادثه ساز از سوی رانندگان برخورد می‌کند.

ترافیک نیمه سنگین در محور‌های مواصلاتی استان زنجان/ پلیس راه استان به جد با هرگونه تخلفات حادثه ساز از سوی رانندگان برخورد می‌کندسرهنگ عظیمی جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان در گفتگو گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:هم اکنون وضعیت ترافیک در اتوبان زنجان - تبریز، زنجان - قزوین نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ عظیمی ادامه داد: وضعیت تردد در سایرمحور‌های مواصلاتی استان زنجان عادی و روان است.

جانشین رییس پلیس راه زنجان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ تصادف در محور‌های مواصلاتی استان به وقوع پیوسته که منجر به مصدومیت ۷ نفر شده است تاکید کرد:  طرح تابستانی پلیس راه استان زنجان با جدیت در حال اجراست  و پلیس راه به جد با هرگونه تخلفات حادثه ساز از سوی رانندگان برخورد می‌کند.

وی افزود: این طرح که تا پایان شهریور امسال ادامه خواهد یافت چهار تیم نامحسوس و ۷۵ تیم گشت پلیس راه به صورت محسوس تمام مسیر‌های ارتباطی این استان به ویژه جاده‌های اصلی و فرعی پرتردد را با دقت و حساسیت بیشتری رصد می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح تابستانی پلیس راه استان زنجان با بهره گیری حداکثری از امکانات، تجهیزات و ماموران به صورت محسوس و نامحسوس اجرا می‌شود، ادامه داد: در اجرای هرچه بهتر این طرح سازمان‌های مرتبط ازجمله اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل حمل و نقل و پایانه ها، جمعیت هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی زنجان همکاری می‌کنند.

عظیمی افزود: طی اجرای طرح، پلیس راه این استان نسبت به انجام تست الکل و اعتیاد از رانندگان مشکوک اقدام خواهد کرد و اتوبوس‌های مسافربری نیز به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار خواهند گرفت.
 
انتهای پیام/ن

 

تصادف در جاده‌های زنجان

برچسب ها: ترافیک ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.