بهبود سواد رسانه‌ای جامعه اولویت مهم بسیج رسانه است

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر گفت: بهبود سواد رسانه‌ای جامعه یکی از برنامه‌های مهم این نهاد است که تلاش می‌کنیم با تولید محتواهای رسانه‌ای به آن دست یابیم.

برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد نجفی ظهر امروز در نشست مدیران و فرهیختگان عرصه رسانه با امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش مهم این نهاد در عرصه‌های گوناگون افزود: بسیج رسانه استان بوشهر با مشارکت خبرنگاران بسیجی در راستای اهداف تدوین شده گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به برنامه تدوین شدن امسال افزود: پنجمین جشنواره رسانه ابوذر امسال با ارائه آثار برتر اصحاب رسانه در بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر با قدردانی از خدمات اصحاب رسانه استان تصریح کرد: خدمات ارزنده خبرنگاران در ۱۷ مرداد روز خبرنگار تجلیل می‌شود که در این راستا ویژه برنامه‌ای تدوین شده است.

نجفی با تاکید بر ترویج فرهنگ مطالبه‌گری بیان کرد: ترویج فرهنگ مطالبه‌گری از رسالت خبرنگاران است که در این راستا مطالبه‌گری در عرصه خدمات آبرسانی و برقرسانی سال گذشته مورد توجه قرار گرفت و از آثار برتر رسانه‌ها در حوزه آب و برق در جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر تجلیل شد.

وی، از برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر خبر داد و گفت: در این راستا بسیج رسانه در هرچه باشکوه برگزار شدن این کنگره ملی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند و در این عرصه کمیته اطلاع رسانی مکتوب و فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر با گرامیداشت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب افزود: در برگزاری این آیین‌ها بسیج رسانه نقش مهم و تعیین کننده‌ای دارد و آموزش‌های عمومی و تخصصی ویژه اصحاب رسانه مورد توجه قرار دارد.

نجفی تولید آثار رسانه‌ای را از برنامه‌های مهم بسیج رسانه دانست و با تبریک روز قلم عنوان کرد: حرکت در مسیر افزایش سواد رسانه‌ای در  جامعه یکی از اهداف مهم توسعه تولیدات در بسیج رسانه است.

انتهای پیام/ م

کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.