ضرغامی در چهارمین همایش بین المللی حقوق بشر آمریکایی:

حقوق بشر تبدیل به سلاح آمریکایی‌ها شده است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:آمریکایی‌ها بالاترین ترور را در حوزه نرم و سخت انجام می‌دهند و باید به این مطلب برسیم آن‌ها در کنار کشتار جمعی از سلاح حقوق بشر نیز استفاده می‌کند.

حقوق بشر تبدیل به سلاح آمریکایی‌ها شده استبه گزارش خبرنگار حوزه  احزاب و تشکل‌های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در چهارمین همایش بین المللی و جایزه ملی حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: حقوق بشر تبدیل به سلاح مبارزه برای آمریکایی‌ها شده است. آن‌ها همان طور در حوزه نظامی کشتار‌های جمعی از سالیان گذشته توانستند دست پیدا کنند و‌ملت‌ها را به نابودی کشاندند؛ می‌توان گفت به همان اندازه دارند سلاح جدید و‌کشنده‌ای به نام حقوق بشر ایجاد کردند.

وی ادامه داد: حقوق بشر یک آرایش نظامی برای دشمن است، تا زمانی که نتوانیم در حوزه جنگ نرم به تحلیل مشترک برسیم اقدامات ما موثر نخواهد بود.

ضرغامی با اشاره به جنایات آمریکا تاکید کرد: آمریکایی‌ها بالاترین ترور را در حوزه نرم و سخت انجام می‌دهند و باید به این مطلب برسیم آنها در کنار کشتار جمعی از سلاح حقوق بشر نیز استفاده می‌کند.

وی بیان کرد: باید دانش خود را در زمینه جنگ نرم ارتقا دهیم؛ ضمن اینکه در حوزه موشکی به پیشرفت‌های مثبتی رسیدیم و توانمندی فناوری با اطلاعات فراوانی به دست می‌آید، این در حالی است که‌با عنایت اللهی سرنگونی پهپاد گران قیمت اخیر به طور اصلی آبرویی برای آمریکایی‌ها به جا نگذاشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار